piątek, 26 sierpnia 2011

6 cali morza i filiżanka kawy

Jakiś czas temu zrobiłam sobie komódkę na calineczki, zwane przeze mnie inczykami, potem powstało jeszcze pudełeczko... a calineczek nie było!:-)

Zapisałam się więc na wymianę morskich inchies na Scrapujących Polkach. Oto, jaki zestaw poleciał do Kasi:



Wykorzystałam piękne morskie stemple vivy decor i moje "glimmer misty dla ubogich" oraz biały żelopis.


A te dostałam od Kasi:


 i prezencik kwiatkowo-motylkowy. Jednego kwiatulka już uszczknęłam, niedługo się kartka z nim pojawi:-)  Dziękuję Kasiu za przemiłą wymianę :-)


I tak myślę, czy już powinien być koniec tego posta? Calineczki takie małe, to dołożę brązowego taga, ciąg dalszy zabawy na craftartwork:-)

Składają się na niego prawie same stemplokartonowe pyszności z zestawu kawa czy herbata oraz tag najprostszy i nici, a poza tym koraliki drewniane- część dawnego prezentu od pewnej DD, tusz walnut stain oraz szablon vivy decor.


16 komentarzy:

Bea pisze...

Śliczności. I te maleństwa i prezentowe:)

nowalinka pisze...

Świetna wymiana, te Twoje morskie Calineczki wymiatają, śliczne szczegóły na nich są :)

JaMajka pisze...

Inczyki widziałam już na SP zupełnie przypadkiem, mowę mi odjęło, ależ te Twoje "glimmer misty" wymiatają :D Co za kolory! No i stemple cudne - mój zestaw leży nierozpakowany :P

asica.p pisze...

ale piękne te calineczki!!

maj. pisze...

Pięęękne!!! Calineczki - cuda!!!!!

asia3city pisze...

calineczki przepiękne, ale i tagowi niczego nie brakuje...

u Alojka pisze...

morskie calineczki są śliczne ale ten brązowy tag podoba mi się szczególnie.Pozdrawiam

silence pisze...

Calineczki bardzo morskie - świetnie wykorzystałaś te stempelki. Tag równie inspirujący.

Oleander pisze...

Cudowne! Mam te stemple, są naprawdę świetne.

Matilde pisze...

Calineczki boskie, a tag to aż czuję jak pachnie :))

Asia pisze...

Śliczne calineczki z obus tron :)

Hogata pisze...

Pięknie się rozszalałaś twórczo! Podziwiam i tag i calineczki i cudowną kartkę na blogu Rae!!

KOLOROWY ptak pisze...

piękne maleństwa!
i świetny kawowy tag! idealny!

lin_ka1 pisze...

n ie będę oryginalna. Mnie się też podoba

ania s pisze...

Bardzo lubię drobiazgi, Twoje calineczki są śliczne!!!!
Ale wpadłam tu spojrzeć na Taga- i od razu zachciało mi się kawusi :)Czyli zadziałał :)Pozdrawiam!

Dorotka pisze...

Bardzo fajny tag, lubię taką prostotę - ale calineczki wymiatają!