niedziela, 24 lipca 2011

Kogel mogel przyjemnostek & podaj dalej

Dzisiaj będzie przegląd rozmaitości, gdyż mam co nieco drobnych rzeczy do pokazania. Uprzedzam, to chyba będzie najdłuższy post w mojej blogowej karierze... ale kto dotrze do końca, nie pożałuje:-)


Na pierwszą linię frontu- tag szybciuki dla Michelle, zrobiony z okazji wysłania motyli do naszej craftypantkowej organizatorki projektu motyl. Dotarł, mam nadzieję, bo czas najwyższy...



 strona B



Po drugie moje dwie  prace, ta:

 i ta:




zostały wyróżnione w brązowym wyzwaniu UHK:-)





Połowa gratulacji należy się Ja-majce, bo mnie kopnęła w zadek, żebym dodała prace na wyzwanie:-) Dziękuję:-))) Drugi raz w historii scrapowej mi się to zdarzyło:-)


Dziękuję też Jyoti i Bronce za odznaczenie takie:
 I tu po swojemu wyłamuję się z zasad:-) Bo jak zwykle wyróżniam te osoby, których blogaski odwiedzam regularnie i część z nich znajduje się w lewym pasku (który wymaga nieco uaktualnienia) . Wielu z nich wyznawałam miłość i uznanie, więc wiedzą o tym, że uwielbiam ich prace i styl:-)

Nie będę wypisywać siedmiu rzeczy o sobie, bo... bo  nie wiem które Was interesują:-) zresztą,  już w tym poście jest całkiem sporo szczegółów z życia... a Maniek (o, to jest sekret- tak pieszczotliwe nazywam swojego bloga:-)) ma już ponad dwa lata, więc jak ktoś ciekawy szczegółów to zachęcam do poszperania w postach wstecznych, bo przemyciłam całkiem sporo ciekawostek na swój temat:-)

Na koniec troszkę się wytłumaczę, czemu tak się wiję jak piskorz w sprawie tego wyróżnienia. Sprawa jest prosta- uważam, że najlepszym wyróżnieniem są Wasze wizyty i komentarze, za które i Jyoti, i Bronce serdecznie dziękuję!

 
I prawie na koniec nowe papierki- jeden, ten w słonie w prezencie od Habki, a reszta biało- niebieskich nie do kupienia w żadnym sklepie, bo to owoc mojej niemal półrocznej emigracji edukacyjnej... Brakuje jeszcze najważniejszego, ale wyprawa do Bydgoszczy po zwieńczenie okazała się przedwczesna. Za to w drodze powrotnej z rąk Habki odebrałam te trofea, haha:-) Normalnie wytapetuję sobie pokój, bo do scrapowania trochę szkoda...:-) 

Wielkie ukłony dla Habki, bo gdyby nie Ona nie miałabym i papieru w słonie, i tych pozostałych:-)

 

 Kto dotrwał do tego miejsca, ręka do góry! 

Kto dotrwał, ten ma okazję wziąć udział w zabawie "podaj dalej":-) Załapałam się ostatnio na  ręczie robiony upominek od pretty things, a tym samym zobowiązałam się do zorganizowania takiej zabawy u siebie. Oto zasady, pożyczone z bloga pretty things:

1 - Musisz posiadać własny blog

2 - Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni

3 - Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od ciebie.

4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.
Pretty Things zrobiła banerek do akcji, który chętnie rozpowszechnię:
 
 Niniejszym zapraszam trzy chętne osoby- postaram się wyrobić nieco wcześniej (niż za rok) z tym prezencikiem :-)

A już jutro moje kolejne wyzwanie altered art na Polkach!

12 komentarzy:

Oleander pisze...

O! To ja bardzo chętnie wezmę udział :)
Gratulacje! I jak zawsze podziwiam Twoje cudne prace :)

Viol pisze...

HAA;D;D;DD Więc i ja się pobawię:):) to będzie mój drugi udział w tej zabawie:):)

JaMajka pisze...

Gratuluję UHKowego wyróżnienia :D Ihaaaa :D
Cieszę się jak diabli :D:D:D !!!!!

magda.matraszek pisze...

byłam pewna ze UHK Cię wyróżni :) świetne zrobiłaś te kartki!!!

nimucha pisze...

Tag jest przepiękny! Uwielbiam rzeczy nieoczywiste, a ten tag jest bardzo nieoczywisty ;) :)
Nie widziałam innych prac w UHKowym konkursie, ale Twoje bardzo zasługuje na wyróżnienie :)
Udziału nie wezmę, bo unikam wszystkiego, co jest łańcuszkopodobne ;)

Jyoti pisze...

Gratuluje serdecznie wyróżnienia!!! i oczywiście zrobiłaś ślicznego taga:) I dzięki za miłe słowa jeszcze!!!

maj. pisze...

Gratulacje! Gratulacje! Gratulacje!!!!

Kasia pisze...

Gratuluję wyróżnienia! Prace świetne :) Powalają! Tych papierków biało-niebieskich również gratuluję!

A czy ja mogę się jako trzecia zapisać (chyba, że źle liczę), bo fajnie by było dostać coś Twojego :D

Mrouh pisze...

Tak, Kasiu, jesteś trzecia, więc mieścisz się w puli. Bardzo się cieszę, że będę mogła zrobić coś dla Was. Oficjalnie zamykam na razie pulę... ale kto wie, jak się rozkręcę...? :-)

carrantuohill pisze...

no no różności różności, ale wiesz gdzieniegdzie bywają dłuższe notki ;-)
te karteluchy zachwycają nie dziwię się, że zostały wyróznione

Michelle pisze...

Gratulacje kochana!!! :) Hip hip hurra!

Ayeeda pisze...

świetne prace! Szczególnie ta z serduszkami-okienkami jest świetna - pomysłowa bardzo i fajnie wykonana.
Twoje prace są bardzo oryginalne i przyciągają wzrok!

Szkoda, że ja się nie załapałam na tę zabawę, bo upominek od Ciebie chętnie bym zgarnęła:) Może na urodziny sobie wymiankę zrobimy?:)