wtorek, 19 lipca 2011

Kalkomania



Od wczoraj na Polkach w dziale AlteredArt temat Kamilci, która wzywa do użycia kalki. Mania używania kalki zatem wskazana, przyda się jeszcze stempel albo rubons.


Moja kartka z uhkowych niebiańskich papierów koktajlowych ma w sobie kalki całkiem sporo. Uważny obserwator dostrzeże nie tylko motylka na napisie, ale i kalkowe niebo-tło dla balonu, którego dopełnieniem są kalkowe chmurki (farbowane na niebiański kolor tuszem alkoholowym) jako warstwa druga. W dolnej części kartki widać plisowane szlaczki, wydzieranki z kalki białej i barwionej oraz szlaczek z dziurkacza brzegowego. Niewiele brakowało, a bym się obyła bez innych papierów:-)

19 komentarzy:

MEa pisze...

Niebiańska :) Szalenie mi się podoba :)

Joasiunia:) pisze...

Ach jak ja lubię te Twoje cuda!:) Piękna kartka:* Podoba mi się okropelnie:D

Jyoti pisze...

Świetne połączenie napisu z balonem!!! Delikatna, lekka kompozycja, można się rozmarzyć patrząc:)))

Lili pisze...

ale cię zakalkowało:)
śliczna...

MOLLIK pisze...

piękna kartka! i pięknie użyłaś kalki, szczególnie ta farbowana na niebiesko mi się podoba :)

JaMajka pisze...

Mmmm :) Bardzo przyjemna, te kolory :)

JaMajka pisze...

I jeszcze: podobają mi się te oddarcia i kwiatki wyłażące spod spodu :)

maj. pisze...

No rewelacja!!! Kalkowy motylek jest świetny!!!

nowalinka pisze...

Piękna jest, lekka, pierwsze skojarzenia: jak w niebie :))

Gosik pisze...

śliczna :)

Madzik pisze...

Rewelacyjnie poradziłaś sobie z tym tematem. Nieziemsko mi się podoba ;o)

nimucha pisze...

Pięknie odleciałaś w niebieskości :)

carrantuohill pisze...

straszenie mi się balony podobają, a chyba nigdy ich nie wykorzystałam, nie stworzyłam ;-)
ale inspirujesz

skrzatka pisze...

Nie mogę się powstrzymać: śliczna!

Berberis pisze...

cudna ta karteczka z tym balonem :))) bardzo mi się podoba :))

BETIK pisze...

Cudne te niebieskości... Kartka piękna i ma tyle lekkości w sobie.. Bardzo podoba mi się też ta z poprzedniego posta - w brązach - jest taka niebanalna...

domita pisze...

śliczna kartka :) taka niebiańska :)))

Martyna pisze...

cudna jest!!!

BRONKA pisze...

Wyróżnienia też uskrzydlają,
więc zajrzyj do mnie :-)))