piątek, 29 lipca 2011

Dzieci scrapują


Jak wiecie, jestem znów kujawsko-pomorska (już niedługo, niektórzy się pewnie ucieszą...:-P) i czasami przywożę ze sobą trochę scrapowych klamotów. Kiedy zdarza mi się dłubać u rodziców, dzieci siostry i brata zaglądają mi przez ramię i chociaż nie są aż tak bardzo zainteresowani scrapowaniem i w ogóle zajęciami manualnymi, to jednak kuszą ich tajemnicze przydasie, którymi ciotka się posługuje:-) Ponieważ w wakacje u babci urzęduje sześcioletni Adaś, to skorzystał z okazji i moich klamotków, żeby zrobić kartkę dla swojej cioci Ani. To pierwsza Adasiowa kartka, wybór materiałów i kompozycja jego własna, ja tylko pomogłam manipulować nożyczkami i taśmą klejącą. Zdjęcie niestety robione już wieczorem, więc troszkę brakuje im wierności kolorów, ale jutro kartka pojedzie do cioci, więc trzeba było pstryknąć.




Widać rodzinne zamiłowanie do niebieskiego, prawda? :-) Adaś bardzo dumny jest z tego, że udało mu się zrobić kartkę i że będzie na moim blogu. A ja jestem dumna z niego:-) Może jak się rozkręci, to się przyłączy do Departamentu Dzieci TSC? :-)




7 komentarzy:

Madzik pisze...

O tak tak, koniecznie go do departamentu ;o)))
Fajnie tak scrapować z dziećmi ;o))

kasia | szkieuka pisze...

Zanim przeczytałam podpis pod zdjęciem, pomyślałam sobie: noooo ładnie wcześnie zaczyna się tę indoktrynację kolorystyczną :)

nowalinka pisze...

Słodziakowa kartka, chociaż dzięki temu, że dominuje niebieski a nie róż, nie mdli od tej ilości słodkości :)

JaMajka pisze...

Nooo, konkurencja Ci rośnie :) Tylko donosów do szkoły czasem nie pisz hahaha :D

Joasiunia:) pisze...

No proszę super:D

Katharinka84 pisze...

Fantastyczna kartelucha!!!
:*

rachel pisze...

łał......no to się nazywa talent:)