wtorek, 12 lipca 2011

a czy musi być na słodko?:-)

Pytam w temacie kamei. Ogromnie mi się podobaja stempelki ze stempell&kartoon, kupiłam je mając zamiar wykorzystywać je standardowo, ale jak tylko zaczęłam się nimi bawić, obudził się we mnie na widok słodkich sylwetek Duch Przekory.

Zatem kamee na gorzko raczej. Pomysł mnie napadł parę dni temu, ale zwlekałam trochę (a dziś okazuje się jak znalazł...;-)), bo sama nie wiem do czego miałabym to wykorzystać. Ludzkość bliższą i dalszą wolę obdarowywać swoimi tworami o pozytywnym wydźwięku raczej... zatem tworek wylądował w tak zwanym artjournalu-eksperymentalu. Bo u mnie to nie jest miejsce do wywnętrzania się, a bardziej do upychania pomysłów nie do zastosowania gdzie indziej. Na kwadracikach języki trzy, wymieszane, stemple kameowe ze sklepiku Ewy, kawałek uhkowego papieru Caramel Macchiatto, reszta to... resztki i tusze distress.







Podobno pasuje do brązu... no to siup, na wyzwanie uhkowe.

15 komentarzy:

JaMajka pisze...

Mmmm :) Cudna praca :)
A wiesz, że pasuje do wyzwania w brązach?
http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/2011/07/wyzwanie1.html

carrantuohill pisze...

niesamowicie klimatyczna kartka

Jyoti pisze...

No właśnie!- Na wyzwanie, jak znalazł! Pomysłowo i ciekawie, jak zwykle:)

Tores pisze...

Brawo! Duch Przekory wygrywa, pomysł z odwróceniem buziek do siebie tyłem jest w pełni zgodny z moimi przekonaniami na temat życia i możliwości porozumienia ;)

Karmeleiro pisze...

niesamowicie fajna karteczka! cudna oprawa dla kamei!

Gosia S. pisze...

Świetna! Dzięki za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam! Gosia S.

nimucha pisze...

Dwa fajne pomysły znalazłam w tym wpisie; jeden to pomysł na pracę, a drugi, to co można zrobić z pracami, które są wynikiem "innych" pomysłów ;) :)
Eeech, Mrouh, Ty masz zawsze dużo fajnych pomysłów, czego Ci zazdroszczę.
:)

OriBella pisze...

Kapitalna praca, super!:)

KOLOROWY ptak pisze...

pięknie Ci wyszło! klimatyczna i zadziorna ;)

maj. pisze...

Bardzo, baaardzo! I pomysł na resztki też baaardzo!!!

Brises pisze...

Świetny efekt, czasem trzeba na przekór:)

UHK Gallery pisze...

Absolutnie trafiłaś w me uhakowe serce!!! CUDNA praca!!!!!

efinka pisze...

Uwielbiam Twoje prace!!!

Annar pisze...

Świetna praca !

ania s pisze...

Piękna!!!, natchnęłaś duszę mą- już wiem, co zrobię z resztkami papierów :) (..i tu nastąpił ukłon) Pozdrawiam:)