poniedziałek, 20 czerwca 2011

Przytulasek?

W tym tygodniu zaczyna się lato, czas na fotki z wakacji. Na Polkach w dziale AlteredArt wyzwanie Kamilci- ramka albo obrazek w morskiej tematyce, z zastosowaniem podkładki pod piwo, tacki grillowej albo patyczków od lodów.

Mój tworek na bazie tacki tekturowej jest dwufunkcyjny- może być obrazkiem albo ramką na fotkę.

Zrobiłam ją do konkretnego zdjęcia mojego Lubego, ale nie mogę go Wam pokazać (nie, żeby niecenzuralne było czy coś, ale jednak niekoniecznie wszyscy na świecie muszą je oglądać). Dla zobrazowania działania wsunęłam własne zdjęcie z liceum, które jest ciut za długie- ale nie przycinam go, bo normalnie rezyduje w ramce w pokoju Lubego na honorowym miejscu:-)

W funkcji "obrazek" ośmiornica łypie kryształkowymi oczami z morskiej toni:


A w funkcji "ramka", można ją wyjąć i na jej miejsce wsunąć zdjęcie, jakieś nadmorskie na przykład... bardziej adekwatne w każdym razie:-)


Napis jest po angielsku, bo znalazłam na pincie koszulkę z takim tekstem i strasznie mi się spodobała:-)
Według Połówka jestem przytulaskową terrorystką... hihi:-)

Morski papier ze scrap.com.pl, wydruki z The Graphics Fairy.

6 komentarzy:

nowalinka pisze...

Świetna, pomysłowa, wesoła i funkcjonalna - taka jak lubię :)

KOLOROWY ptak pisze...

słodki wytworek ;) ośmiornica wymiata!

JaMajka pisze...

Hihi :D Ściskająca ośmiornica :D Znowu cudowna gra słów :D Piękna ramko-ozdoba :D Bardzo mi się podoba (nawet nie czuję, jak rymuję, chyba już idę spać :P)
A wiesz, że niedługo wakacje? :D!!!!

Michelle pisze...

Niesamowita :)

Guriana pisze...

rewelacyjna!!:))

Lejdi pisze...

już sam pomysł z tacką jest świetny, ale w zestawieniu z krejzolską ośmiornicą i idealnym hasłem to już naprawdę meeegaramka :)