poniedziałek, 27 czerwca 2011

Koniec zaciskania pasa!

bo sprzączki potrzebne!:-) Takie jest moje zadanie na ten tydzień dla Scrapujących Polek:-)

Najpierw powstała ta kartka ślubna (mówiłam, że różowe i ślubne wróci:-)):


A potem ta zakładka. Tu występuje mała sprzączka od paska zegarkowego, która pełni funkcję suwaczka do zaznaczania, ile stron zostało do przeczytania.

Strona A z bajerami i panieną:


Strona B spokojna. Widać tu inne położenie suwaczka, na dowód, że działa:-)


Zakładka wykonana z papierków dostanych od Kasi- u mnie wszystko musi poleżeć, ale w końcu znajdzie swoje miejsce:-)


Chyba jeszcze zdążę zameldować się w innym świecie u Titanii?

A, i dziękuję bardzo ekspertkom (Tores, Michelle:-*) za odpowiedzi w sprawie ptaszoli:-) Hmmm, zawsze myślałam, że mewy to nad morzem, ale może Tarnobrzeg pod moją nieobecność dostęp do morza zyskał, tylko ja nic o tym nie wiem:-)?

Z ogłoszeń parafialnych jeszcze dwie ważne sprawy- kto z motylem nie zdążył, a chciałby (albo zrobić więcej?) to ma szanse, bo przedłużamy termin. Szczegóły na craftypantkach podaje Michelle:-)

Tamże można się od Miszelki nauczyć kolejnego kwiatka:-)

To na tyle będzie w poniedziałek, miłego tygodnia!

9 komentarzy:

worqshop pisze...

bardzo fajny pomysl z ta suwaczkowa zakladka :)

Jyoti pisze...

Jaki przewrotny tytuł, haha! Jesteś niczym pomysłowy Dobromir:))) Pomysłowa zakładka i piękne karteczkowe połączenie różu z brązem :)

viva pisze...

A mi kartka się baaardzo podoba! :-)

JaMajka pisze...

Ale czaderskie pomysły znowu... :) Sprzączka w roli ozdobnego "wieńca" ślubnego bardzo mi się podoba. A pomysł z zakładką - powinnaś opatentować :)

coco.nut pisze...

śliczna karteczka z uroczą sprzączką!!! i pomysłowa zakładka :)

Martyna pisze...

genialne!

lin_ka1 pisze...

Jak ja lubię Twoje pomysły )))))

Danka M. pisze...

Ciekawy pomysł na kartkę ślubną ... i właśnie o to chodzi by stereotypowe nie było!!!
I zakładka pomysłowa ... świetna.
A wiesz, że ja Cię od dawna podglądam?
Miłego dnia całego:)

white.sheep pisze...

świetne prace.Ciekawy pomysł na zakładkę.