czwartek, 23 czerwca 2011

Guten Tag

Czy naprawdę guten, to się okaże, na pewno zaś jest pocztowy, przynajmniej takie miałam wobec niego zamiary. Na wyzwanie Guriany w CraftArtwork:

Strona A bardziej pocztowa- papier w koperty i listy (od prezentu od 2:16:-)), znaczek i naklejka priorytet (z listu od Michelle) i sznurek, takim się kiedyś paczki wiązało:-)



Strona B mniej pocztowa, ale wciąż zachodzi na nią kawałek rzeczonego papieru prezentowego, znaczek i sznurek. I bardziej mi się podoba:-)



Pozawyzwaniowo wystąpiły kwiatki (3 na takiej małej powierzchni, to jest mój rekord chyba:-)), literka A od tego samego prezentu, co papier w listy, biała farba akrylowa, tusz latarniowy i distress, dwa guziczki, czarny pisak, jeden stempel celowo odbity byle jak i... rubons. Który może znaczyć, że pisanie listów ma w sobie coś z uroku XIX. wieku albo, że działanie naszej poczty jest rodem z tamtej epoki:-)

Zatem... Guten Tag:-)

17 komentarzy:

Gosik pisze...

sliczny tag :D

Jyoti pisze...

Nie tylko guten, ale piękny!
Haha, mam nadzieję,że nie przesadzam z ilością komentarzy u Ciebie ,co?...

Mrouh pisze...

Jyoti, to wielka przyjemność i zaszczyt mieć stałych czytelników, którym się chce coś napisać- dziękuję, Gosikowi również:-)

TuKara pisze...

Swietny!!!

Oleander pisze...

Taki nawet sehr guter Tag :)

I w pocztowym klimacie...mmmm
Cudowny!

ABOKU - Agnieszka pisze...

Super obie strony, bardzo ładny. Pozdrawiam.

Martyna pisze...

rewelacyjny tag! wczoraj miałam napisać, ale padłam: Twoja interpretacja wierszowego słoika zwaliła mnie z nóg!

JaMajka pisze...

Very najs guten tag :)
Co do XIX wieku przychylam się do opcji "działania poczty" rodem jak z XIX wieku...
Wczoraj pani nie chciała mi wydać paczki, stwierdziła, że "w piątek", chociaż miała ją za plecami :]
Ale wystałam swoje i paczkę dostałam.

inka pisze...

o rany ,jest pocztowy od A do Zet !taki chciałabym zrobić :) i pierwsza strona mnie się podoba bardziej...

Matilde pisze...

Rewelacyjny tag! Bardzo mi się podoba jego klimacik :)) Pozdrawiam!

http://emovere-blue.blogspot.com/ pisze...

ŚWIETNE ZAPRASZAM DO MNIE http://emovere-blue.blogspot.com/

Kuba pisze...

Dzień dobry. Ja do Pani też zaglądam ale mi czasami nie zaklepało komentarza a teraz mocno trzymam kciuka może w końcu się uda.
Chciałem napisać że mi się Pani styl podoba bo jest taki w sam raz. I podoba mi się Pani pseudonim artystyczny. Ja nie mam pseudonimu bo do mnie nic nie pasuje może kiedyś coś sobie dopasuję. Chciałem jeszcze napisać że jak ten komentarz się nie zaklepie to ja się chyba straszliwie załamię.
Dobrego dnia Kuba.

Kuba pisze...

No i się chyba udało co nie?
Ja tu jeszcze przyjdę zobaczyć ale nie tylko po to.
Dobrego dnia Kuba.

Titania yng Nghymru pisze...

oj guten, guten :)
świetny. b. lubię pocztowe klimaty chociaż samej poczty jako firmy nienawidzę he he he

Guriana pisze...

cudnie recyclingowy!!!:))

Kasia pisze...

Świetny jest! Taki 100% pocztowy :) B. mi się podoba :)

frutti di bosco pisze...

Fajny tag :) Pozdrawiam :)