sobota, 11 czerwca 2011

Autko

Hehe, nabrałam Was- nie będzie o samochodach!:-) Na nowopowstałym wyzwaniowym blogu sklepu scrapki.pl na początek Kolorowy Ptak rzuciła wyzwanie: tag z autoprezentacją.

Szczerze mówiąc, zazwyczaj unikam takich tematów, chyba, że... ale o tym za moment. Tam, gdzie wchodzą w grę zbyt osobiste wynurzenia, doznaję pustki w głowie- presja, by nie powiedzieć za dużo, ale jednak coś i to lepiej mądrego, okazuje się zbyt silna i nagle nie mam do powiedzenia nic:-) Chyba, że- miałam do tego wrócić - przyjdzie mi do głowy pomysł, by to, co chcę powiedzieć, skryć za przymrużeniem oka, aluzją-żaluzją, słownym żartem, myślowym skrótem, delikatną prowokacją, przekorą, ironią... wtedy czuję się mniej skrępowana, bo ta gadanina nie wprost jest czyniona. Jeśli uda mi się wpaść na taki pomysł przy wykonywaniu jakiejś okołopapierowej pracy- bawię się najlepiej, daje mi to najwięcej satysfakcji. I tak było tym razem.

Mała forma taga pozwala na niewywnętrzanie się zbytnie i zamiast poważnie brzmiącej autoprezentacji, jest... autkoprezentacja, taka tyci, na zaledwie trzy aspekty mnie:-)

Oto tag z moim nickiem (jestem do niego tak przywiązana, że jest nawet ukryty w numerze mojej komórki:-)), zdradzający dwie moje słabości (herbata i kolor z angielska zwany teal- ciemny turkus, morski? pomiędzy niebieskim, a zielonym: RGB 54, 117, 136- jako przedstawiciel moich ulubionych wszelkich odcieni niebieskiego, nazwanych i tych pięknych nieopisanie... I was "born to be blue"- w związku z tym wpada też do najświeższego słoika ):

W całej swej małej okazałości:


Z ukosa, by pokazać na zdjęciu błyszczącą powierzchnię tekturkowej bazy (powstałej z papierowej tacki na grilla, tylko dość wiekowej, nastoletniej na pewno), tekturowego kształtu kubeczka od Effinki i metalicznej ozdoby, której uroczy kawałek dostałam jakiś czas temu od Kasi/szkieuka i pieczołowicie chomikowałam:-))


Łańcuszek to patent podpatrzony u Ankan, przyczepiony do karniszowej "żabki", torebka od herbaty pod wpływem zaległego słoika. Błyszczący efekt dzięki glimmer mistom dla ubogich, czyli farbkom do malowania jajek z lidla:-) Wszystko w towarzystwie ocieplających brązów. Lubię duety. Smaków, głosów, kolorów.


Szkoda, że nie jadę na zlot, bo byłby jak znalazł jako identyfikator... Jak rzadko jestem z tego taga zadowolona. Lakoniczny, ale jednak jest w nim ten kawałek mnie, który w sobie lubię:-)

P.S. Koniecznie zajrzyjcie na craftypantki, gdzie z inicjatywy Michelle rusza "nasza filia" projektu motyl.

31 komentarzy:

skrzatka pisze...

Absolutnie Twojowaty, bardzo elegancki w kolorach, szlachetnie symetryczny, ozdobny, a nie przeładowany, no prosto cud!
Bardzo ładnie Ci wyszły zarówno lekkie błyski jak i warstwowy pasek u dołu

kasia | szkieuka pisze...

niemożebyć, niebieski! Nie posiadam się ze zdumienia :D

Bardzo sprytnie to wszystko połączone, i cieszę się też, że kawalątek "zza wody" nadał się do kompletu :) I tacka z grilla, powiadasz...

Jyoti pisze...

Prawdziwie Mrouh-owy! I kolorki, i forma! A jakie wymiary może mieć tag? Tagu jeszcze nie robiłam akurat...

Tusia pisze...

Boski jest! Herbatę i ja kocham. A kolor między niebieskim a zielonym - ubóstwiam !!!

ankan pisze...

Pomysł z torebką - genialny !!! No i kolorki świetne :)

KOLOROWY ptak pisze...

Droga Mrouh, Twój tag jest cudowny, dosłownie w każdym calu! nawet nie wiesz, jak się cieszę, że skusiłaś się na autkoprezentację ;) tym bardziej, że nie chciałam, żeby wyzwanie było zbyt poważnie czy dosłownie odebrane :)
Bardzo mi się podoba w jaki sposób przedstawiłaś to co jest Ci bliskie! krótko i na temat, a do tego w pięknej kolorystyce!

Magda(i)Lena pisze...

Świetny post! Wspaniale się czyta to, co napisałaś. A tag jest rewelacyjny! Podoba mi się połączenie kolorów, ciekawe materiały recyklingowe i pomysł. Świetna aut(k)oprezentacja ; -)
Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapki.pl wyzwaniowo.

asica.p pisze...

pieknie to zrobiłaś:)ja tez płaczę nad zlotem;(

Oleander pisze...

Mogłabym się podpisać pod tym tagiem..herbata i kolor :) Chociaż nie, herbata. Kolor to jeden z wielu, właściwie wszystkie lubię.
Piękny tag. Może zrobię swój? Pozdrawiam serdecznie.

Magda pisze...

przychodząc tu, zawsze wymiękam:)
chciałabym wpadać na twoje pomysły, nooo ;)

Martyna pisze...

ahh cudny jest! cała Ty!

timboctou pisze...

piękny jest!!

Titania yng Nghymru pisze...

Nie, no, dałas czadu z tym tagiem. Tyle pięknych rzeczy naraz! i turkus, i filiżanka, i stempelki i szkiełko i materiał. pieknie faktury i layer-y :) no i ta metalowa żabka to świetny pomysł. bardzo udana metka :)
chetnie ją zobacze u siebie podlinkowana :) (zajrzyj do mnie, ostani post, warto takie coś pokazać)

nowalinka pisze...

Świetny jest, przykuwa uwagę detalami i kolorami :)

druga szesnaście pisze...

bardzo cię lubię, wiesz?

Tores pisze...

Fantastyczne wykonanie i super opis procesu twórczego - muszę powiedzieć, że jeśli chodzi o prace "autoprezentacyjne" to mam dokładnie takie samo podejście: nic dosłownie, wszystko metaforyzując :)
Tag jest naprawdę świetny i tak zachęca, może i ja się zautkoprezentuję...

JaMajka pisze...

Mrau :) Genialny :) Kolory, drobiazgi (np. napis tea(l)) - wypaśna całość :)

Lejdi pisze...

i pomyśleć, że na tak małym kawałeczku grillowej tacki i w tak niewielu słowach, można powiedzieć tyle o sobie :)

Gosik pisze...

extra!

Hogata pisze...

Nie każdy ma dar tak ciekawego pisania postów, u Ciebie nigdy nie jest banalnie. Tag jest wyśmienity i w ogóle i w szczególe!

asia3city pisze...

Bardzo klimatyczna zawieszka i z duszą...

Anja pisze...

Tyle różnistych materiałów w jednym małym tagu!? Toż to ZBRODNIA. Niesłychana! Pójdziesz siedzieć, a za karę zostaniesz skazana na 25lat ciężkich robót w papierze :D

Guriana pisze...

jest świetny...a torebka od herbaty naj!!!:))

Madzik pisze...

Mrouh, ale ja dawno u Ciebie nie byłam. Zalatana teraz jestem między malowaniem ściany a malowaniem futryny. Artystyczny malarz pokojowy się ze mnie zrobił.
Twój tag - jednak tak mnie zauroczył, że chętnie sama bym sobie zrobiła taki, ale nie wiem co miałabym o sobie powiedzieć najciekawszego ;o))

coco.nut pisze...

świetny tag i super opis!!! :)

rafija pisze...

o będę 23- moja ulubiona liczba (urodzin też;)
to co napisałaś i wykonałaś...
padłam, odpadłam itd.
aa- odjechałam :)

rafija pisze...

ps. chciałabym prosić coś więcej na temat tych glimmermistów z lidla ;)

Madzioza pisze...

Bardzo ciekawa praca! Jestem pod wrażeniem wykorzystanych materiałów-torebka od herbaty-SUPER! Całość przepiękna!

Kasia G. pisze...

jesteś niesamowita :))) podziwiam Twój tag od pół godziny i napatrzeć się nie mogę ....cudeńko :)))

white.sheep pisze...

Bardzo fajny.Ciekawe wykorzystanie koralika :)

Florens pisze...

Podziwiam, wzdycham, czytam i znów podziwiam... tak w kółko od paru minut :))) Jestem wielką fanką Twojej nieograniczonej wyobraźni. Przepiękny jest ten tag. Też kocham herbatę i spotkanie niebieskiego z zielonym w pół drogi :)