poniedziałek, 16 maja 2011

Tajemnica od kompletu:-)

Pisałam jakiś miesiąc temu o tajemniczym prezencie, do którego zrobiłam kartkę. Dziś już mogę ujawnić zasadniczą część, którą jest pudełko z poduszką-igielnikiem dla JaMajki. Powstało na wyzwanie GosiF na portalu Polki Scrapują. Gosia proponuje wykorzystanie pudełka po kosmetyku- u mnie to duży plastikowy słój po odżywce do włosów, dodatkowo trzeba użyć co najmniej trzech papierowych kwiatków.

 

Na drugiej focie widać lepiej kwiatki dookoła:

O, i taka to była tajemnica:-)
Do wkrótce! dziękuję za Wasze komentarze, niedługo już będę mogła zobaczyć, co przez ten czas mojej wstrzemięźliwości blogowej natworzyłyście-  nie mogę się doczekać!

3 komentarze:

JaMajka pisze...

Moje, moje, moje :) :* Dziękuję jeszcze raz!

Oleander pisze...

Świetny igielnik z pudełkiem na cosie :)

Manualnie.pl pisze...

Wooow, jaki ładny!:)