poniedziałek, 9 maja 2011

przed siebie

Czasem ma się ochotę tak pojechać...


Próbna odbitka stempla przedzierzgnęła się w kilka minut w atc, nieskomplikowane wprawdzie, ale na temat, zatem wędruje na wyzwanie Martyny w Craft Artwork. 
Aż mi żal było, że ładniejszą w końcu pogodę musiałam dziś oglądać z autobusu (znów jestem kujawsko-pomorska), na rowerze byłoby znacznie przyjemniej... wczoraj za to, jak przyszedł czas sadzenia cukiń i dyń- padało jak opętane... brrr... ale będzie lepiej, prawda?... Musi! w końcu jest maj! I tym optymistycznym zakończeniem mówię Wam dobranoc:-)

7 komentarzy:

Oleander pisze...

O tak.. do byle gdzie to bym się udała z miłą chęcią..

Hogata pisze...

Świetne ATC, takie odjechane ;)
Życzę Ci takiej pogody jak dziś w Opolu - jest cudnie słonecznie :)

nowalinka pisze...

Też bym pojeździła...fajny, lekki ateciak :)

Annar pisze...

super ateciak !!!

JaMajka pisze...

Przyjemna kolorystyka, odjazdowe (doslownie) ATC :)

JaMajka pisze...

O, nie opublikowało mi komentarza :| Nie wiem dlaczego.
Bardzo udane ATC. Love rover.

Mrouh pisze...

Chyba blogger zjadł na śniadanie:-/ W poczcie mam i komentarz i potwierdzenie publikacji...:-)