sobota, 14 maja 2011

Proste jak (u mnie zupełnie krzywy:-)) drut...

Jest aktualne wciąż (ale już tylko do poniedziałku) wyzwanie Asicy na portalu Polki Scrapują w moim dziale ulubionym, czyli Altered Art. Trzeba użyć drucika i koloru zielonego. Prawda, że przyjemne i nieskomplikowane? Miedziany drucik znaleziony w szpargałach Taty najpierw nieco pokrzywiłam, a potem wyklepałam młotkiem, aż przeistoczył się w elementy klatki dla ptaków na tej kartce:


Niniejszym zachęcam do... "porobienia na drutach" nieco inaczej:-)

Pozdrawiam serdecznie odliczając dni do powrotu na południe:-)

8 komentarzy:

Gosia S. pisze...

Super!!! Świetna ta klatka!

Madzik pisze...

Czaderska klatka Ci wyszła ;o))
Ja wciąz zmagam się z pytaniami na blog hopie na SP i nie daje rady ;o((((Brak mi kilku odpowiedzi.
Dobrze, że blogger wrócił, bo już się bałam.... ;o))

Karmeleiro pisze...

jakie Ty masz zdolne rączki! klatkę wyklepałaś świętną!!

Lili pisze...

u, zdolna bestia z ciebie:)

JaMajka pisze...

Mmmm :) Super!!! Brawo za pomysłowość :)

lucy z mazur pisze...

Super kartka,klatka istne cudo,zapraszam do siebie na candy

Asia pisze...

Klatka i pomysł rewelayjny :)

maj. pisze...

Cudnie, cudnie wyklepane!!!!