poniedziałek, 30 maja 2011

Mój zamek:-)

Od dziś moje wyzwanie na portalu Polki Scrapują. Zażyczyłam sobie zamków i... dostałam, błyskawiczne! Dziewczyny były baaardzo pomysłowe, koniecznie musicie zobaczyć, co wyczarowały.
A moje zamki są... w komodzie:-)


Komódka dla calineczek (tylko muszę je teraz zacząć robić:-)) z pudełek po zapałkach, paru koralików, drucika  i papieru ze sklepu Tusiowego. Do czego może się jeszcze przydać błyskawiczny zamek? Jestem pewna, że bywalczynie PS znajdą dla nich zastosowanie:-)

24 komentarze:

Guriana pisze...

niesamowite zastosownie im znalazłaś!!!..jestem zauroczona!!:))

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! PADŁAM! genialnie sobie to wykombinowałaś :) rewelacyjny pomysł i oszałamiający efekt końcowy!!!

pest pisze...

Ale to świetnie wygląda =]
te wielkie zamki na takich małych pudełeczkach po zapałkach... REWELACJA!!!

Hogata pisze...

Ale czad! Przepiękna jest ta komódka, oryginlana niesamowicie!

Hogata pisze...

Ale czad! Przepiękna jest ta komódka, oryginlana niesamowicie!

viva pisze...

wow!!!!
absolutnie genialna komódka!!
niesamowity klimat...
:-)

coco.nut pisze...

ta komódka jest obłędna po prostu, pomysł genialny i wykonanie powalające!!!

rafija pisze...

jak mi sié marzy, zeby kiedysc usiacs i zrobic cos TAKIEGO!

NO GENIALNE!!!!

Madzik pisze...

Pomysłowe, świetne ;o))
Szkoda że teraz mam antyczas ;o//

Noomiy pisze...

wyszło genialnie! podziwiam kreatywność :)

Martyna pisze...

jesteś genialna!

nowalinka pisze...

Mała komódka a taka wypasiona, jest świetna po prostu! :)

urtica pisze...

przecudowne
nie mogę się oderwać!!!

JASPISOWA pisze...

Świetny pomysł z tymi zamkami! Komódka wygląda fenomenalnie :).
Pozdrawiam!

http://jaspisowa.blogspot.com/

malflu pisze...

ja też się rozpływam pod urokiem tej komódki te zamki ....rewelacja

cyga pisze...

Niesamowita komódka, a jaka uskrzydlona

cyga pisze...

Niesamowita komódka, a jaka uskrzydlona

JaMajka pisze...

Jaki czad :D Siedzę i się uśmiecham, co za pomysł :D!!!

Cérie pisze...

Już nie wiem sama, czy pisałam, że ten pomysł na wykorzystanie zamków bardzo mi się podoba... (:
Gratuluję niebanalnej inwencji. (:

Cérie pisze...

Już nie wiem sama, czy pisałam, że ten pomysł na wykorzystanie zamków bardzo mi się podoba... (:
Gratuluję niebanalnej inwencji. (:

Gosik pisze...

komódka jest po prostu genialna!

Monia pisze...

Świetna komódka!! Niebanalna o_O

rachel pisze...

o mła....ale super pomysł....rewelka....oczu oderwać nie mogę!!!!:)
super ze zapisałaś się na wymianke:)

Drycha pisze...

Pomysł z zamkami świetny!!:D