niedziela, 22 maja 2011

kartka z nielotem

... a doleciała! to zapewne z powodu zaawansowanej technologii, którą zastosowałam:-)
Obiecałam, że z duetu brąz-niebieski na chwilkę "zejdę" i słowa dotrzymuję.

Kartka dla Oleander jest cała przymrużeniem oka. Hermetyczna, ma związek z moimi ostatnimi zajęciami i przyczyną mojej czasowej emigracji. A z Olą ma wspólnego o tyle, że o mały włos byśmy dzieliły te zajęcia- nie udało się, a szkoda. Na pamiątkę kartka z pingwinem:-)



Papier pod pingwinem ze scrap.com.pl, zielony kawałek podziurkaczowany brzegowo od Karmeleiro, a motylasty stempelek od Kasi|szkieuka:-)

Nowe prace już wkrótce i to bez krzty niebieskiego:-)


10 komentarzy:

Madzik pisze...

Piękna praca, a ty jak zawsze mega tajemnicza. Ja w ogóle nie czaje czym ty się zajmujesz, gdzie i po co? ;o))))

alexls pisze...

Przeurocza karteczka! Zaintrygowalo mnie polaczenie motylka z nielotem....
Pozdrawiam serdecznie!

malflu pisze...

Bardzo fajny ten nielot :-))) i sympatyczny o co pingwinów nie podejrzewałam :-)

Karmeleiro pisze...

Latający nielot - to Ci się udało z niemożliwego możliwe uczynić ;) świetna karteczka, cieszę się, że scrapki się przydają :))

Oleander pisze...

Doleciała! Jest cudna!I bardzo na temat :D Bardzo, bardzo dziękuję :)

Oleander pisze...

Doleciała! Jest cudna!I bardzo na temat :D Bardzo, bardzo dziękuję :)

Habka pisze...

Ten "ping" mnie rozbroił :) Cudna kartka!

JaMajka pisze...

"Toć" mogą być i niebieskie :D Każdą Twoją oglądam z przyjemnością :)

Asia pisze...

Świetna :)

Tbg-Net pisze...

PONG: 64 bytes from home (127.0.0.1): time=1340382356487 ms

Takie to są czasy jak się używa motylków pocztowych :D

Więcej hermetycznych kartek dla geeków a będę tu stałym bywalcem :D