wtorek, 12 kwietnia 2011

scrap odzieżowy

...a dokładniej scrap t-shirtowy (tak, znowu koszulka) powstał na wyzwanie kwietniowego gościa portalu Polki Scrapują, Kamaftut.  Miałam nie lada zagwozdkę, jak ugryźć t-shirt, żeby go nie pociachać i dopiero po dłuższej chwili wpadło mi do głowy, że przecież mogę ozdobić niegdyś ulubiona koszulkę (sentyment mam do niej zbyt wielki, że by ją wyrzucić, chociaż uroda jej nieco z gatunku passe), w którą ubrane jest oparcie mojego biurkowego krzesła. Koszulka pełni funkcję niekompletnego pokrowca- zasłania zmasakrowane przez futrzankę Furiatkę obicie, a teraz jeszcze oznacza moje krzesło- od razu wiadomo, czyja to miejscówka, gdyby ktos po zestawie kolorystycznym nie poznał, to napis nie pozostawia wątpliwości. Zrobiłam więcej fotek, ale zapomniałam je sobie zgrać z tarnobrzeskiego komputera przed niedzielną podróżą i mogę pokazać tylko dwa- jedno ogólne na wieszaku (bo tak jednak najlepiej widać, że ten twór to koszulka):



a drugie ze zbliżeniem na motyla z folii w ciapki z tuszu alkoholowego:


Obiecałam więcej postów i mam nadzieję, że uda mi sie dotrzymac obietnicy, a powodem jest fakt, ze od dziś należę do

 w dziale Altered Art:-)

Do przeczytania wkrótce!:-)

14 komentarzy:

agajaw pisze...

bardzo fajne,praktyczne

agajaw pisze...

bardzo fajne,praktyczne

Asia pisze...

Pokrowiec-koszlka swietna :) Gratulacje z dołązenia do grona DT Skrapujących Polek, teraz to dopiero pojawią się ciekawe wyzwania :)

kasia | szkieuka pisze...

oficjalne gratulacje, a pomysl podkoszulkowy bardzo sprytny :) Gdyby jeszcze kitelce wszelkie nauczyly sie czytac i wiedzialy, ktore krzeslo jest czyje... :D

Kulka pisze...

AaaAAAAaaaaa!
Ja się stanowczo domagam większej ilosci zdjęć! I to najlepiej na nosicielu, znaczy krześle!
Mrouh, Twoja pomysłowość nie zna granic:-)
Chciałam pogratulować Ci przyjęcia do DT, ale to w sumie należałoby Scrapującym Polkom gratulować takiej persony w zespole:-)
Buźka!
PS. Nie wiem, w czym rzecz, ale gdy weszłam do Ciebie przz FB, nie mogłam dodać komentarza?...

nasze niebieskie migdały pisze...

Pomysł pierwsza klasa. Nie spodziewałem się scrapu na koszulce :D

BETIK pisze...

Świetny pomysł i super wykonanie!! Ja też chętnie bym zobaczyła ubranie na krzesełku:)
..i gratuluję miejsca w DT PS!

nowalinka pisze...

Poszalałaś :) niesamowity jest Twój t-shirt, bogaty, stylowy, no świetny po prostu! :)

Gosik pisze...

serdecznie gratuluje dolaczenia do DT SP :)) przerobka na pewno fajna, bo juz wyglada chocby z tych fotek na świetną prace!

Guriana pisze...

koniecznie więcej zdjęć!!!kapitalna!!!:))
i gratulacje DT:))

Katharinka84 pisze...

Gratuluję!!!
Koszulka prezenuje się superowo!!!
:*

JaMajka pisze...

Koszulka genialna! Więcej zdjęć :P
A przynależności do Zespołu gratuluję bardzo :)
Kiedy idziemy opijać to herbatą? :D

Anonimowy pisze...

Mru.... koszulka z motylkiem bardzo mi się podoba, niemniej zajrzałam tutaj po to, aby złożyć Ci życzenia urodzinowe :) WSZYSTKIEGO NAJWSPANIALSZEGO MRU....!!!
:)
i zdrówka, i szczęścia, i kaski na scrapki i wszystkiego, wszystkiego czego sobie zapragniesz :)

buziaki ślę...
f.l.y

ps' wpisuję się w post wczorajszy, bo dzisiejszego, urodzinowego jeszcze nie ma :)

Hogata pisze...

Super pomysł, a wykonanie zasługuje na wielkie brawa :)