wtorek, 19 kwietnia 2011

Do kompletu z tajemnicą

Dzisiaj pokażę kartkę, która zrobiłam do kompletu z prezentem urodzinowym dla Jamajki. Prezent jest na zaległą okazję i zostanie wręczony za niecałą godzinę, ale nie mogę go pokazać jeszcze przez miesiąc- czyli musi pozostać tajemnicą. Kartka ma z nią sporo wspólnego i to musi na razie wystarczyć za zapowiedź:-) Marta, jeszcze raz wszystkiego najlepszego!:-)

Aaaa, jak widać, 90% mojej dłubaniny powstaje w zestawie brąz-niebieski i nie umiem tego zwalczyć:-)

Ptaszol z galerii papieru, dwa pozostałe papiery i glossy accent ze scrap.com.pl.

Lecę na herbatkę i pogaduchy:-) Miłego popołudnia!

9 komentarzy:

Yvette pisze...

Ja tam nie mam nic przeciwko takiej kolorystyce ;) Bardzo mi się podoba kartka - czekam na resztę :D

kasia | szkieuka pisze...

Zaraz zaraz, jakoś się tutaj inaczej zrobiło? :)

Karmeleiro pisze...

o chmurki u Ciebie latają! :) brąz niebieskim - cudne polączenie i kartka bardzo mi się podoba!

Asia pisze...

Bardzo ładna :)

Asia pisze...

Bardzo ładna :)

malflu pisze...

Kochana nie rezygnuj z tego zestawienia bo bosko wychodzi :-))))

Madzik pisze...

Wcale nie musisz tego zwalczać. Do twarzy ci w tych kolorach ;o))

carrantuohill pisze...

grzecznie zatem czekam na resztę, bo zapowiada się ciekawie

JaMajka pisze...

Moja, moja :D
I prezent prześliczny i pachnący też mój :)
Dziękuję :*:*:* Zachwycam się nią i prezentem, stoją w miejscu wystawowym :D