piątek, 14 stycznia 2011

z serii "nie po mojemu"

Zbliża się wielkimi krokami okazja, na którą potrzebna jest kartka i to niekoniecznie taka w moim stylu. Babcia woli jasne, wesołe kolory, najlepiej żółty. No to się zrobiła kartka z serii nie po mojemu:-) najpierw wrzucę do słoika (bo i kolory nie moje, i napis taki zwyczajny...:-)), a potem do skrzynki na poczcie :-)

Nie jest krzywa, tylko baza się jeszcze nie przyzwyczaiła do docelowego kształtu:)




A tu powód, dla którego na literce o w napisie leży kocie futro, Furia nadzoruje robienie fotek:-)


Papier i glossy accent (na jednym motylu) ze scrap.com.pl, motylkowy stempel z prezentu od Kasi:-)
 To tylko przygrywka do takich rzeczy, których zazwyczaj nie robię, ale zrobiłam... pokażę Wam coś większego z serii "nie po mojemu" na początku lutego:-)
Ciao, tyle na dziś:-) Cieszcie się weekendem:-)

10 komentarzy:

malflu pisze...

Niby nie po mojemu - a fajnie wyszło :-p Babcia na pewno się ucieszy...moje oko cieszy:-)

Gosik pisze...

fajny efekt! a Furia nie tylko nadzoruje "focenie", ale widac że jest świetną modelką :D

Madzik pisze...

Nniby nie po twojemu, ale fajnie wyszły te karteczki. Grunt, żeby obdarowywany był zadowolony ;o)

vairatka pisze...

Dobrze Madzik napisała - nie zawsze można robić "po swojemu", grunt, zeby obdarowywany był zadowolony :) Myslę, że babcia będzie :) Warto czasem zrobić coś inaczej, a okaże się że wychodzi też coś pięknego :)

dziurka pisze...

nawet jakby bylo po Twojemu to babcia i tak byłaby zadowolona. bo takie są właśnie babcie :)
ps. wyszło całkiem nieźle

Justyna pisze...

Urocza kartka. Nawet "nie-Twój" styl wychodzi Ci niezwykle dobrze. :)

Martyna pisze...

nie po Twojemu, ale niebieskości troszkę przemyciłaś he he he :))) super!

Czekoczyna pisze...

Och to niestety prawda, kartka zupełnie nie Twoja, w innym stylu. Ale ale! Mimo to jest urocza, świeża, wiosenna i wesoła. Naprawdę mi się podoba i sama chciałabym taką dostać. A kota masz w kosmos :D Patrzy jak by chciał powiedzieć "ooo matko, znowu zdjęcie". Pozdrawiam i dziękuję za przemiły komentarz u mnie!

JaMajka pisze...

Znowu jestem z Lipna w lubelskiem... :P Przeprowadziłam się, nawet o tym nie wiedząc :) A może moje IP się przeprowadziło :)

Kartka przyjemna i nie wiem wcale, czemu nie-Twoja :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Faktycznie typowo nietypowa jeśli chodzi o specyficzny klimat Twojej twórczości, ale... przyjemna i ciepła.