czwartek, 13 stycznia 2011

Lepiej razem:-)

taką mam prostą kartkę, może być nietypowo walentynkowa, może być bezokazyjna i to nie tylko dla ukochanej/ukochanego. Zrobiłam na rozgrzewkę, bo jak widać przerwa się zrobiła w postach. Jakoś mnie wena opuściła, zaczęłam kilka prac przez ten czas, ale dwie wylądowały w koszu- co nieczęsto mi się zdarza, bo żal mi materiałów i włożonego czasu, staram się ratować, co się da. Nie zawsze jest co... zrobiłam też coś nieco większego i dość niespodziewanego, ale minie jeszcze sporo czasu, zanim będę mogła pokazać:-) Dlatego, jak mi zaświtał pomysł na karteluchę, nie zwlekałam za długo... ze trzy razy po drodze zwątpiłam, nie jestem zadowolona, ale może się rozkręcę. Znowu w moim ulubionym zestawie kolorystycznym, żeby mi się milej robiło:-) papierek ilsowy, kubeczki od Efifki.



P.S. Zapomniałam! napis na szyldzie z tej piosenki:

15 komentarzy:

Kayla pisze...

Suuuper!

Bardzo mi się podoba ten pomysł.

malflu pisze...

Świetna - nietypowa ujmująca za serce :-)

Gosik pisze...

extra :D

Habka pisze...

Świetny pomysł z tymi kubeczkami. Piękna w swojej prostocie :)

nimucha pisze...

Mrouh, a mi się bardzo podoba:)
Taki kolorek też lubię, fajne zrobiłaś złocenia i szyldzik rasowy :) Czepisz się ładnej karteczki;) :)

skrzatka pisze...

Bardzo fajna, podoba mi się, że związałaś uszka kubeczków

kasia | szkieuka pisze...

No i znowu koncept godny pozazdroszczenia :) Proste niby, a ciekawe.
A te kubeczki to z czego? Karton to, czy jakis inny material, bo wyglada na to, ze sie troche swieca?

Aszczka pisze...

No i fajnie wyszła ;-) !!!

nowalinka pisze...

Piękna jest i te złote kubeczki splecione... :)

Czekoczyna pisze...

Uwielbiam tą piosenkę!! Kubeczki są urocze, kolorki także. Też kiedyś wyrzuciłam swoje dwie prace, były tak okropne że nawet nie chciałam z nich nic ratować. Nie mogę się doczekać tego czegoś dużego! :)

lucy z mazur pisze...

bardzo mi się te kubeczki podobają,wspólna kawka,to jest to

silence pisze...

Sympatycznie się przejawia ten Twój brak weny :) Kubkowy pomysł idealnie trafiony.
Pozdrawiam

FojAga pisze...

Śliczna ta kartka i kolory cudne ma :)

maj. pisze...

Świetny pomysł z kubeczkami!!!
Jakoś nie mogę uwierzyć, że prace poszły do kosza... Mogłaś obfocić przed wyrzuceniem!

Wilk w owczej skórze pisze...

Świetny pomysł!
Ekstra kartka! :))