poniedziałek, 17 stycznia 2011

dochodzę do siebie...

...czyli wracam do "mojości" kartką na Kobensowe cardliftowe wyzwanie Art-Piaskownicy, oryginał autorstwa Bibbi można zobaczyć tu. Mój lift taki ciut luźniejszy, ale może ujdzie.
Kartka jest też kolejną potencjalną, lekko nietypową walentynką:-)



Młynek i ziarenka z allegrowego sklepiku Efifki,  latarniowy tusz brązowym glossy accent i papier miętowy ze scrap.com.pl, a ten spod spodu w brokatowe wzory ze scrapartu. Koniec:-)

Przypominam też o trwającym jeszcze wyzwaniu aptecznym craftypantek, rzućcie okiem, co zmajstrowała Habka ostatnio:-)

30 komentarzy:

Lili pisze...

ha! świetna jest:)

Lamarta pisze...

Rewlacyjna, bardzo mi się podoba :)

maj. pisze...

Cudeńko!!!

Tores pisze...

Padłam! Masz nieprzebrane pokłady kreatywności. Cudny pomysł i kapitalne, absolutnie rewelacyjne wykonanie!

silence pisze...

I znów zaskakująca interpretacja tematu. Tak niestandardowo, tak urzekająco.
Pozdrawiam

Kulka pisze...

Ha ha, Mrouh, świetna kartka!

carrot pisze...

Jak zawsze dowcip i świetna otoczka :) Smakowicie się ta kartka prezentuje :)

OriBella pisze...

Ujdzie????Toż to genialna interpretacja!!!Kapitalna:)))

cynka pisze...

:D!

ankan pisze...

No rewelka !

Brises pisze...

Boska jest!

Karmeleiro pisze...

o jaaa, super!!!

Klarysa. pisze...

kartka wspaniała a tekst KRĘCISZ MNIE ubawił mnie do łez:)

coco.nut pisze...

super świetna!!! :)

agnieszka pisze...

i jak nie kochać tego co robisz.... swietna kartka !!!

Czekoczyna pisze...

hahah rozbawił mnie ten tekst na kartce w połączeniu z młynkiem. Ta mięta i brąz - świetne połączenie.

Madziorkowe pomysły pisze...

Bardzo mi się podoba!!!

nimucha pisze...

Ha ha:) To rzeczywiście Ty! :) Świetna kartka!

carrantuohill pisze...

o rany ale to jest urokliwe

Guriana pisze...

w 100 % Twoja..świetna:))

Habka pisze...

teks jest odlotowy :) Od razu się uśmiechnęłam jak to zobaczyłam.

Lily pisze...

Fantastyczna;-)) Super pomysł;-))

Kasia pisze...

Ale świetna kartka! I pomysł i wykonanie rewelacyjne. B. mi się podoba :)

Katharinka84 pisze...

Fantastyczna jest!!!
:*

Wilk w owczej skórze pisze...

Genialna!
Kurczę, kręci mnie ta kartka! ;))

Hogata pisze...

Ależ mi się podoba! Uwielbiam Twoje pomysły :)

Klarysa. pisze...

Piękna!!!!

JaMajka pisze...

Genialna praca ^^

gaja pisze...

Super walentynka !!
Piękne są Twoje prace, karteczki, zakładki, miło spędziłam tutaj czas.
Dziękuję za odwiedziny :)

IDA pisze...

Swietna walentynka, rozbawila mnie tak samo jak Furia do przerobienia i matrioszka pozarla chomika :) Pozrawiam, Asia
ps. wybacz jesli kilka razy wpadna komentarze, mam klopot z ich wyslaniem.