wtorek, 4 stycznia 2011

Do apteki biegiem!

Na craftypantkach wracamy do skrapowania codziennością, zachęcając do wykonania prac z materiałów aptecznych.

Pędzimy więc do apteczki i... kraftujemy za pomocą tego, co tam znajdziemy:-)

W kąciku mojego pudełka aptecznego znalazłam zabytkowy niemal plaster, a ściślej mówiąc przylepiec na tkaninie, w rolce. Jest naturalnie postarzony, lekko zżółkły, pięknie się na nim stempluje:-)

Powstały dwie kartki z plastrowymi elementami:


(a nie mówiłam, że inne kolory będą? :-)) Ze słonecznikowym stempelkiem od Kasi i scrapińcową rameczką na słowo wypełnioną glossy accent ze scrap.com.pl (cóż za koncertowa współpraca!:-)).



Zrobiłam jeszcze jedną apteczkową pracę, ale pokażę ją ciut później- no chyba, że ktoś bardzo ciekawski, to może pędzić podejrzeć na craftypantkach, również prace Kasi|szkieuka, Habki i Michelle:-) Zapraszam w imieniu całej ekipy!

16 komentarzy:

kasia2609 pisze...

A to ci rewelacyjny pomysł.

BETIK pisze...

Super wykorzystany plaster! Świetyne kartki szczególnie ta ze słonecznikami...:)
Choć przyznam, że jestem oczarowna kolorystyką z dwóch postów poniżej. Może dlatego, że uwielbiam połączenie brązu i niebieskiego:)

Sabbath pisze...

Fajny pomysł. Lubię niestandardowe rozwiązania.
Zdarza Ci się celowo chomikować takie pozorne śmieci, z założeniem, że kiedyś mogą się przydać?

Czekoczyna pisze...

Już się zamierzam na to wyzwanie, tylko co by tu zmajstrować? :D Twoja prace są bardzo ładne, a przede wszystkim pomysłowe!

ankan pisze...

Genialny pomysł !

Selennea pisze...

Oj, będą będą służyć i to zdecydowanie, dodały mi dziś te paczki takiej siły że nawet spać nie poszłam popołudniu tylko zabrałam się za kreatywne myślenie i w końcu tworzenie.

Pięknie dziękuję !!!

Martyna pisze...

jak zwykle genialny patent, lecę szukać plastrów :)

Wilk w owczej skórze pisze...

No nie, nie mogę wyjść z podziwu! Mrouh, Ty z najbardziej, zdawałoby się, bezużytecznej rzeczy potrafisz zrobić dzieło sztuki! Jesteś niesamowita! :)))
****
Filcowanie wciąga, więc jak już się zacznie... końca nie widać ;))

G-a pisze...

fajne te karteczki!

Shiart pisze...

Świetne po prostu wymiatasz kobieto!!!

Duża Mała Mi pisze...

Bardzo ciekawa praca, hum, musiałabym sprawdzić co jest w mojej apteczce O.o

Novinka pisze...

Świetnie prezentują się te plastry, kartki są rewelacyjne.
Pozdrawiam ciepło.

Katharinka84 pisze...

Świetne karteluchy!!!
Bardzo pomysłowa istota z Ciebie jest :D
:*

ja.majka.i.ja pisze...

Czy Ty urządzasz nam jakiś post od Twoich prac???
No pokaż coś wreszcie, bo usycham z tęsknoty... :)

Fajny pomysł na karteczki z użyciem apteczkowych rzeczy.

ja.majka.i.ja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
FojAga pisze...

Mrouh czyli jesteś prekursorką taśmy washi w Polsce :)
Super.