piątek, 17 grudnia 2010

Wiem...

Miałam już nie robić kartek, ale pojawiło się wyzwanie na kartkę ze zdejmowalną ozdobą, więc muuuusiałam:-) Gwiazdka w kolejnej odsłonie, tym razem z czerwonego papieru do xero, w towarzystwie nieśmiertelnych reniferów ilsowych i papieru z taniej strefy scrap.com.pl:-)





Czas na wysyłanie kartek to już niemal ostatni, ale można sobie samą gwiazdkę zrobić- a dla ułatwienia mój kurs na craftypantkach:-)
Teraz już z górki, prawdopodobnie następne posty zamieszczą się automatycznie, bo ja się rzucam w wir przygotowań do wyjazdu, a potem w wir przygotowań świątecznych. Trzymajcie się ciepło:-)

17 komentarzy:

Habka pisze...

Kolory niestandardowe, ale całość cudownie świąteczna :) Ta twoja gwiazdka jest rewelacyjna!

ja.majka.i.ja pisze...

Ten papier w reniferki jest naprawdę cudny. Szkoda, że już zrobiłam kartki świąteczne. Może za rok... :)

Magda Polakow pisze...

Szczena mi opadla jak zobaczylam gwiazdke ktora rozwinela sie z napisu ;) SUPER!
Kartka cudna, reniferki rzeczywiscie niesmiertelne.
pozdrawiam,
Magda

viva pisze...

świetna jest po prostu!
rewelacyjny miałaś pomysł z tą gwiazdką rozkładaną - dzięki za kurs, w przyszłym roku na pewno wykorzystam :-)

~ Sophia ~ pisze...

WOW...this is one of the most fabulous and wonderful things I ever seen on a card!
It´s stunning!
It´s soo nice to have you joining us on 365 Cards!

HUGS!

Czekoczyna pisze...

Powiem Ci, że zaskoczyłaś mnie tym zestawieniem kolorów. Bardzo odważnie. I co najważniejsze, znakomicie się udało. I cieszę się że renifery nieśmiertelne, bo super sobie zawsze podążają wszystkie w jedną strone. A gwiazdka - niezły bajer ;)

Wilk w owczej skórze pisze...

Genialna! :)
Świetnie łączysz style i kolory :).
A kursy - świetne :), chyba sobie taką bombkę trzasnę ;)

Maja pisze...

Beautiful work!

Berberis pisze...

świetna kartka!!! i zaskakująca zdejmowana ozdoba - bardzo mi się podoba :) :)

JaMajka pisze...

Mmmm, te kolory :) A gwiazdkę uwielbiam :)

dziurka pisze...

i mnie rozbraja ta gwiazdka - uwielbiam! A kartelucha ... rób! rób! rób!

Hannah pisze...

This is simply genius! I love it :-) Thanks for playing along with us at 365 Cards!

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! Niesamowite połączenie kolorystyczne! A gwiazdka jest wprost obłędna! Genialny pomysł :)

Syneloi pisze...

Wesołych Świąt 2010 roku!

Pam pisze...

Wow - this is soooo cool!!

chantel pisze...

podoba mi się ta kartka, taka wesoła i jeszcze gwiazdka...super :)
wesołych świąt życzę

HomeBotanica pisze...

przepiękne!!