piątek, 31 grudnia 2010

Po (świetach) i przed (Nowym Rokiem)

Święta w domu zawsze oznaczają małe zamieszanie, brak wtedy czasu na siedzenie przy komputerze i na crafty, ale to nie znaczy, że zupełnie nic nie powstało, jakieś drobiazgi, owszem. Dopadło mnie też przeziębienie, zapalenie spojówek, wciąż się pozbierać nie mogę, dlatego cisza tu zapadła.


Na szczęście zostałam obdarowana miłymi drobiazgami przez współcraftypantkę-Kasię i "Niekiedy", więc mam coś do pokazania:)


Karteczka od Kasi, z moja ulubioną bombką:-)


I karteczka od Eweliny w zadziwiającej i efektownej technice iris folding, w towarzystwie ceramicznego serducha (tez mnie kusi żeby zrobić z niego wisior:-)), pięknych papierów i miodowej herbatki, która "zapachniła" całą zawartość koperty:-)


Mikołaj zaś przyniósł mi wielkie kielichy do spełnienia dzisiejszego tradycyjnego toastu (gruszkowego:-) we dwoje- oczywiście niebieskie:-) a ze scrapowych przydasiów? dwa kalendarze, z których jeden może zostanie jakoś ozdobiony (jak mnie wena najdzie:-)), ale zastosowanie będzie miał dość klasyczne (bo się zapowiada, że w tym roku będzie trochę rzeczy do spamiętania i organizacyjnego ogarnięcia) a drugi, dla równowagi przeznaczam na artystyczne działania. Mam nadzieję, że zdążę się efektami pochwalić do końca 2011 roku:-) Mikołaj zadbał, żebym spróbowała nowych technik, obdarowując mnie zestawem alkoholowych tuszów:


które już leciutko wykorzystałam na próbę, zmieniając kolory guzików i ćwieków samoróbek:-)

A to prezent, który sobie sama zrobiłam jeszcze przed świętami- okazja była w nastryszkowym sklepie, nie mogłam się oprzeć i mam swojego różowego smoka:-)


Za kilka godzin zacznie się Nowy Rok- już dziś wygląda na dość ekscytujący, zmiany ruszają z kopyta w styczniu. Z jednej strony na pewno ciut mniej będzie czasu na craftowanie, z drugiej- przyszedł czas na odkrycia w innych nieco dziedzinach. Dziękuję Kasi|Szkieuka, Drugiej Szesnaście, Cynce, JaMajce, Michelle, Niekiedy, Kulce, Nimuszce za inspiracje i pogaduchy, za dodawanie otuchy i ochoty do działania. Za świetną zabawę i możliwość rozwoju craft imaginarium całemu dzięki wielkie, Habce za nieustające wsparcie wyzwań CI, a teraz craftypantek (i za przyczynienie się do nowego, które mnie czeka wkrótce :-)) oraz całej rzeszy przesympatycznych craftmaniaczek, które na manualnik zawitały do tej pory, a ich obecność dodawała mi skrzydeł:-)

Dziękuję Wam wszystkim przeogromnie za minione 12 miesięcy!
Niech Wam się wszystko udaje w tym roku ze trzy razy lepiej, niż dotąd !:-)

Bawcie się dobrze, gdziekolwiek spędzacie ostatnie minuty starego roku!

11 komentarzy:

druga szesnaście pisze...

ściskam i ja jak najcieplej.
i też dziękuję za dodawanie skrzydeł.
nie mogę się doczekać nowego roku pełnego inspiracji a la Mrouh. ;)

Peninia pisze...

Na Nowy Rok życzę wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
miłości, dobrej przyjaźni,uśmiechu,
spełnienia marzeń i nadzieji,
zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów.
***
I życzę nam abyśmy się w końcu spotkały w przyszłym roku:)
Pozdrawiam!

JaMajka pisze...

Tobie też najlepszego, na moim blogu podziękowania dla Ciebie :*
Cieszę się, że się znalazłyśmy i same cudne rzeczy z tego wyszły :)

Kulka pisze...

Mrouh, życzę Ci w Nowym dużo zdrowia, pomysłów, energii, , okiełznania alkoholi :-) i innych nowości... i żebyś nas tu zasypywała swoimi zaskakującymi tworami z dużą regularnością :-)
Powodzenia:***

asica.p pisze...

wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!!

KOLOROWY ptak pisze...

Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, a przede wszystkim dużo szczęścia, radości i miłości! Wciąż niesłabnącej inspiracji, którą uwielbiam się zachłysnąć ;) i realizacji wszystkich planów!

malflu pisze...

Kochana i ja Tobie życzę wszelkiej pomyślności...bo swoją kreatywnością to niezłe stadko mogłabyś obdarzyć :-)

Czekoczyna pisze...

Szczęśliwego nowego roku! Nieustających dostaw inspiracji i kreatywności. Dostałaś piękne prezenty, szczególnie "alkoholi" zazdroszczę :D

Lili pisze...

ja też dziękuję i życzę wspaniałego roku 2011:)))

Madzik pisze...

I ja też chcę Ci podziekować za to że jesteś w internecie, że mogłam do Ciebie zaglądać, inspirować się Twoimi pracami i uczyć się co nie co. Dzięki takim osobom jak ty - zrobiłam duże postępy.
Dziękuję i zyczę powodzenia w tych NOWOŚCIACH które cię czekają w tym roku.
Pozdrawiam ;o))

Selennea pisze...

Ja też dokładam się co prawda do spóźnionych życzeń noworocznych, ale z całego serca życzę Ci wszystkiego dobrego i oby ten rok 2011 był dla Ciebie dobrym rokiem!!!

Dominika - Selennea