wtorek, 7 grudnia 2010

Dziwnie, ale wciąż świątecznie

Wczoraj dostałam pocztą niesamowitą przesyłkę od Kasi- tylu rodzajów papierów to jeszcze nie widziałam:-) Oficjalnie ogromnie dziękuję Mikołajce zza oceanu najserdeczniej jak umiem! z tej ekscytacji mikołajkowym prezentem od razu zrobiłam kartkę z zastosowaniem jednego z elementów z paczki. A jest nim chusteczka dorzucana do suszenia w maszynie suszącej- wykorzystałam ją jako ocieplacz na różowy papier w śnieżynki:-) nie dość, że wizualnie zwiększa "przytulność", łagodzi wzory, to jeszcze miło pachnie (podobne zastosowanie tu) ! I tak powstała różowiutka niczym mały prosiaczek kartka świąteczna:-P w środku są jeszcze odstemplowane różowe śnieżynki i łyżwy z Kasinego stempelka. Tak się złożyło, że nietypowe kolory lubią w tym tygodniu na papertake weekly challenge.


A żeby Wam nie było smutno, to część tych odKasiowych skrabów jest składową nagrody w pierwszym wyzwaniu na craftypantkach!:-)

Dziś z rana, skoro już tak niemiłosiernie rozgrzebałam papiery i przydasie, zrobiłam jeszcze jedną kartkę. Przedstawia
samotnego renifera (z love&merry) na okładce podręcznika (stareńkiego jak świat) języka francuskiego i na kartce z podręcznika gry na pianinie (troszkę młodszego). Pasuje na wyzwanie reindeer greetings:


Aaa i jeszcze candy u Tores:-)

9 komentarzy:

Habka pisze...

Kto powiedział, że kartki świąteczne muszą być czerwono - zielone? A samotny renifer jest BOSKI!

MEa pisze...

Różowa jest niesamowita:)
Nie przepadam za tym kolorem i dodatkowo wydaje się mało świąteczny, a u Ciebie i piękny i świąteczny :)

Noomiy pisze...

różowa jest mega oryginalna! :)

nimucha pisze...

W takim repertuarze ciężko mi Ciebie rozpoznać, Mrouh, ale jest miło, ładnie i nastrojowo:) A różowym karteczkom świątecznym mówię zdecydowane tak! :)

Czekoczyna pisze...

Ten "prosiaczek" jest naprawdę przesłodki. Zakochałam się :)

maj. pisze...

Świetne!!! Kolorki boskie!

lin_ka1 pisze...

Fakt, trochę inne,ale patrząc na nie od razu wiem, że to Twoje. Często zaskakują mnie Twoje prace, ale na plus. I to jest niesamowite :)

JaMajka pisze...

Piękne kartki, oryginalne i nie nudne :)

Chrissie pisze...

That's a very cute reindeer!
Thanks for joining in our challenge at MTTC this week.
Chrissie