środa, 1 grudnia 2010

Craftypantki zapraszają




... na swoje pierwsze wyzwanie, wyzwanie choinkowe.

Z przyjemnościa ogłaszam, że zaprosiłysmy do zabawy również Habkę!

Skrapowanie codziennością wróci w styczniu, ale już w grudniu można się bawić i nawet wygrać nagrodę:-)

Trzeba tylko (prawie tylko, po resztę wytycznych zapraszam na craftypantki) zrobić drzewko, może takie kudłate?


a może cały flanelowy las...



a może panieneczkę choineczkę w falbankach...? :-)


na śniegu niczym na czerwonym dywanie:-)



a może z przeczytanej właśnie gazety?...




Zapraszamy do zabawy!:-)

11 komentarzy:

Kulka pisze...

O_o

Zaszalałaś z tymi drzewkami - super!

A na CraftyPantki mają wstęp tylko wybrani?

Mrouh pisze...

już działa, zapomniałam odkliknąc uprawnienia:-)

Pappu pisze...

no super sa wszystkie i moga byc przez caly rok a nie tylko swieta :)

cynka pisze...

super Dziewczyny!
choineczki świetne-ile możliwości!

Guriana pisze...

gratuluje nowego miejsca!!...super!!
choinki cudne..zwłaszcza kudłata:))

druga szesnaście pisze...

ogromnie się cieszę, że nie przestajecie inspirować codziennością!
trzymam kciuki i wiernie podążam, chociaż...przestrzenna choinka może być dla mnie wyzwaniem... będę próbować.

jak dla mnie - flanelowe i - ma się rozumieć - gazetowa. :)))

ja.majka.i.ja pisze...

Ale ładne choineczki :)
Tą ostatnią z gazet widziałam u Marthy Stewart. Super łatwa w wykonaniu, chociaż na początku myślałam, że będzie trzeba do niej nożyczek użyć.

viva pisze...

świetne te drzewka!! - kudłata i falowana zauroczyły mnie totalnie! Aż chyba też coś stworzę choinkopodobnego bo dostarczyłaś niesamowitych inspiracji :-).

jostek pisze...

ale rewelacyjne drzewka:)

Katharinka84 pisze...

....supeeeer....!!!
Choinki są fantastyczne!!!
:*

edit pisze...

aaaaa te choineczki są cudne a ta w sukience moja ulubiona :) jeśli tylko czasu starczy to się po inspiruję jeśli można ??