czwartek, 23 grudnia 2010

Bardziej...

...odpowiednie, bo nowe zdjęcie niestety zostanie w moim aparacie, bo komputer nie chce go sobie ściągnąć, a ja nie mam czasu teraz z tym walczyć, dlatego na tle zeszłorocznej kartki życzę Wam, Wszystkim Zaglądającym (tym, co często, i tym, co przypadkiem) pięknych Świąt- do wspominania, takich żebyście za nimi tęsknili przez cały wyśmienity Nowy Rok:-)



Przed Sylwestrem na pewno się jeszcze tu pojawię, a tymczasem zmykam do ostatnich przedwigilijnych zajęć:-)

19 komentarzy:

maj. pisze...

Radosnych i cieplutkich!!!

Martyna pisze...

Kochana! Wesołych, pogodnych i pełnych luzu Świąt!

Guriana pisze...

Kochana, Tobie też wymarzonych...ciep łych i radosnych:))

Lili pisze...

Ja tobie również życzę radosnych i cudownych świąt:)

Filka pisze...

zdrowych i spokojnych świat :)

Selennea pisze...

Wzajemnie droga Mrouh, wzajemnie!!!

Czekoczyna pisze...

Wesołych, zdrowych i przede wszystkim spędzonych z najbliższymi świąt!

agajaw pisze...

spokojnych pełnych serdecznosci

Brises pisze...

I ja życzę Tobie ciepłych, pełnych Miłości świąt.

nimucha pisze...

Piękna i dostojna karteczka Ci wyszła:)
Wesołych świąt, Mrouh! :)

alexls pisze...

Mrouh Moje Kochane!

Pachnace piernikiem i swierkowa galazka zyczenia Wesolych Swiat oraz szczesliwego Nowego Roku!

Ola - alexls

Sabbath pisze...

Śliczna kartka! A życzenia? Nie chcę tęsknić. ;)
Życzę Ci, żeby cudowne święta były tylko początkiem. :)))
Ściskam ciepło.

cub@_libre pisze...

Mam wielkie zaległości, ale zaglądam sobie tu dziś i tradycyjnie powaliłaś! Cudnymi bombkami i kartką - gwiazdką w szczególności!!
Życzę odpoczynku, radości, magii i iście świątecznej atmosfery!!
Agata

Encza pisze...

Wesołych Świąt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karmeleiro pisze...

Wszystkiego najlepszego! Chwil radości, przyjemności i tworzenia!

rudlis pisze...

Zdrowych, rodzinnych Świąt życzę. A w nadchodzącym Nowym 2011 Roku przede wszystkim dużo czasu na realizację wszystkich kreatywnych pomysłów :)))

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Życzenia zdrowia, radości ze spełnionych dobrych marzeń, miłości Boga i bliźnich na co dzień oraz siły do pokonania codziennych trudów - Hela Maria - Tobie Agnieszko.

cynka pisze...

niech radość nie przemija!!!

JaMajka pisze...

A gdzie ja byłam, że ja tej kartki nie widziałam? :P Piękna!
Za późno na świąteczne życzenia, które zresztą były złożone "na żywo", ale może noworoczne?! :D

Powodzenia we wszystkich zamierzeniach, dalszego tryskania genialnymi pomysłami i zarażania nimi innych, twórczości nadal zdumiewającej, inteligentnej, zadziornej - Twojej :) Buziam!