poniedziałek, 15 listopada 2010

Świątecznie w końcu

Zawzięłam się i usiadłam w końcu do świątecznych kartek, na razie powstała jedna, za to z wkładką. Prototyp powstał już dawno, okazuje się, że to wcale nie oznacza, że wszystko pójdzie gładko... Mimo prostego designu robiłam ją rekordowo długo, bo z przygodami.

Ogólnie wygląda tak:


Tu widać, że napis jest niezwyczajny:

Bo można go wyjąć:


I ma zagadkową budowę:


Taaadam! Jak się sprytnie go rozłoży, powstaje...



Można ją powiesić na choince (ta akurat jest dość duża, ma 18cm ), wykorzystać jako ozdobę okna albo innego miejsca w domu.

Prototyp wyglądał tak:

Na leżąco:

Wyjęty napis, ten ma potuszowane brzegi:


Gwiazdulec wyjęty:
W całej okazałości:


A tak wygląda na wisząco (było wtedy bardzo pochmurno, więc dość ponuro wygląda...).





Papier ils w obu przypadkach, stempelek śnieżynkowy i wstążeczka ze scrap.com.pl.

Kurs na taką kartkę się przygotowuje, jeśli ktoś zainteresowany. O tym gdzie i kiedy będzie można go zobaczyć poinformuję na manualniku, więc... stay tuned;-)

22 komentarze:

Wilk w owczej skórze pisze...

Genialne! :)
Mrouh, ja nie wiem, skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły... :))
A kursik - bardzo chętnie! (chociaż, przy moich zdolnościach, nie mam co się podniecać - i tak nie dam rady takiej gwiazdki stworzyć, ale chociaż nacieszę oko poszczególnymi etapami produkcji ;))

asica.p pisze...

niezwykła:)

Hogata pisze...

Ale wspaniały pomysł! Kartka bardzo mi się podoba, a niespodzianka w postaci gwazdki jest fantastyczna :)

silence pisze...

Uwielbia Twoje pomysły :) Na kurs czekam z niecierpliwością (chwościkowe instrukcje bardzo mi się przydały).
Pozdrawiam,
Agata

P.S. I wreszcie mogę to napisać, zapraszam do siebie ;)

Magda Polakow pisze...

Fantastyczne!
Moze wreszcie zmobilizuje sie i zaczne robic kartki swiateczne.

malutka pisze...

Śliczne:)
Pozdrawiam
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

klaudyna pisze...

super! :) bardzo mi się podoba :)

kobens pisze...

Ty to masz pomysły kobieto! :) Świetne!!

Karmeleiro pisze...

jak pomysłowe i zaskakujące! Mrouh pomysł jest pierwszorzędny!!

maj. pisze...

I pomysł rewelacyjny i wykonanie!!! I też czekam na kursik :)

Jaszmurka pisze...

demyt...u Ciebie to nie może być "zwykła kartka" o_O
Ty na wypasie od razu lecisz!!!!

W pytę jest!!! ♥

nimucha pisze...

Jak dobrze, Mrouh, że Ty nie możesz tak, jak wszyscy ;)
:)

Titania yng Nghymru pisze...

no świetne! pomysłowa kobita z ciebie! i jak ładnie wykonane. renifery ala scandinavia bardzo mi sie podobają bo ten motyw podoba mi sie od dawna. niebieska karteczka tez jest taka cool... no powiedzmy chłodna :)

coco.nut pisze...

super pomysł i czekam na kursik!!!

jojcia pisze...

Wspaniałe... nie mogę przestać patrzeć :)
czekam na kursik, też chcę takie cudo

Bajjka pisze...

wielkie WOW!!! ależ zaskoczyłaś :):)

dziurka pisze...

takiego pięknego cuda to moje oczy jeszcze nie widziały. pięknie!!! pieknie!!!
i jeszcze raz: pięknie!

Duża Mała Mi pisze...

Cudna kartelucha - kursu pożądamy!

Anonimowy pisze...

o ja Cię Mru.., o ja Cię....
Ty to masz pomysłów pojemną jaskinię.. :)

kartka piękna! z charakterem i niespodziewajką...

ps' czy widać moje poczerwienienie z zzzzazzzdrościiii?
:)

ciepło pozdrawiam!
f.l.y

JaMajka pisze...

Jak zawsze Twoja pomysłowość mnie zabija!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale pozytywnie oczywiście :D :D :D

hasior pisze...

Oh!! Pomysł kartkowo-gwiazdkowy jest niesamowity!! Bardzo bardzo mi się podoba!!!

Anita pisze...

kapitalny patent:) jak zawsze u Ciebie niezwykle kreatywnie!ciekawa jestem kursu,bo wygląda to dosyć skomplikowanie...pozdrawiam,Firiana