czwartek, 4 listopada 2010

Sssskarby nad ssskarbami! :-)

W wymianie na craft imaginarium z powodu nieparzystości chetnych przydzieliłam sobie dwie osoby (hehe, przywilej organizatora:-)), jedna wymiana, z Małgosią- Malflu, odbyła się na żywo w Krakowie przy okazji scrapfestu, druga tradycyjną drogą pocztową. Wylosowałam SentiMenti, dzięki czemu cieszę się jak dziecko! Kiedy otworzyłam paczuszkę po prostu oniemiałam! Dostałam niesamowity drobiazdżek, przeuroczy, doskonały i miły sercu:)

Tak wyglądała mała paczuszka wyjęta z koperty:


A tak wyglądało cudeńko ze środka:


Okienko (z framugą ze sprzączki! genialne!:-)) z witrażykiem, który pod światło wygląda tak:












Furiatka nie ma pojęcia, że jest taka słynna:-) a na fotkach w tym albumiku wygląda niezwykle tajemniczo i elegancko.




Ode mnie poleciał komplet biało-srebrno-złoto-kremowy pudełeczko z podobnymi małymi przydasiami oraz zakładka. Wykorzystałam pazłotka od czekoladek (a nie mówiłam, ze wszystko się przyda, Ynko:-)?)








Udało mi się całkiem przypadkiem trafic w kolory, które ostatnio SentiMenti chodzą po głowie:-)


Lepsze, większe, jaśniejsze i milion razy bardziej profesjonalne foteczki znajdziecie u Asi!

Mam nadzieję, że i dla reszty par wymiana okazała się tak przyjemna:-)

Przepraszam za przerwy między zdjęciami ni z gruchy, ni z pietruchy- nie mam siły walczyć z edytorem bloggera.

15 komentarzy:

dziurka pisze...

przecudowne, brak słów, żeby to opisać; cudowności!

nimucha pisze...

Masz rację, Mrouh, to są skarby; i to co dostałaś i to, co wysłałaś:)

elfik pisze...

wspaniala wymiana. Cudenka Twoje i Sentimenti ponatychaly mnie. Piekne

Wilk w owczej skórze pisze...

Dżizas! Jakie śliczne!

Katharinka84 pisze...

Małe cudeńka!!!
:*

viva pisze...

skarby nad skarbami w tej wymianie! i to z jednej jak i drugiej strony...
A kota-mrr... cudo :-)

Guriana pisze...

obie zdolniachy to i wymiana się udała...:)
cuda!!:))

agajaw pisze...

śliczne to coś

jostek pisze...

super prezenty :)
bardzo mi się Twoje drzewka podobają

Gosik pisze...

super prace!

magda.matraszek pisze...

magiczne ejst to drzewo!

SentiMenti pisze...

Kochana Mrouh jeszcze raz ślicznie dziękuję za piękne prezenty i miło mi, że moje maleństwo przypadło Ci do gustu, pozdrawiam :) i pogłaskaj ode mnie inspirującą Furię :)

JaMajka pisze...

Siedzę i się wgapiam w ten witrażyk i ten album...:) Ja pierniczę...
Podobają mi się strasznie Twoje puchate drzewka, udana kompozycja z kawałeczkami gazy (którą ja ostatnio też dość często molestuję). Udana wymianka :)

rafija pisze...

a ta skubana takie cudnośći dostała i zrobiła jeszcze się chwali :D
pozdrowienia ciepłe z krainy deszczowców:)

Jaszmurka pisze...

Mrouh boskie prezenciory!

Tyyy a wiesz, że odczuwam znowu coś na kształt tęsknoty za Tobą? :>
guuupie nie? ahahaha

;*:*