niedziela, 7 listopada 2010

różne, w tym różane

W tym miesiącu małpujemy, co chcemy! Na craft imaginarium proponujemy ćwiczenia w znajdowaniu mapek:-) Otwieramy gazetę i szukamy strony, która nada się, jako wzór do naszej pracy- kartki, LO, pudełka, okładki notesu... czy co tam Wam przyjdzie do głowy:-) Słowem- program dowolny:-)

Znaleziska Dryszki bywają czasem sporym wyzwaniem, ale bardzo lubię te nietypowe zadania, a dla ułatwienia obrysowuję sobie elementy na zdjęciu w programie graficznym. Wtedy nie rozprasza mnie sama treść zdjęcia, skupiam się na układzie. Dlatego na mojej przykładowej stronie z gazety widnieją dodane przeze mnie czerwone linie:



Z powyższego wyszła mi świąteczna kartka, prawie całkiem recyklingowa. Pobielona akrylową farbą kartka z książki, zmięta, podarta i zmierzwiona bibułka, w którą zawinięte były buty, lekko smyrnięta farbą, klejem i brokatem. Stemplowany i embossowany na złoto obrazek przygotowany został prawie dokładnie rok temu, ale nie doczekał się użycia, więc to też jakiś odzysk. Tylko ćwiek i kwiatki są nówki sztuki nie śmigane ze scrap.com.pl, zaś tekturka pod kartką z książki pochodzi z opakowania prezentu od SentiMenti:-)






Przy okazji innej pracy, na którą kolej przyjdzie zapewne w tym tygodniu, zrobiła mi się odpowiedź na zeszłotygodniowy, perfumowany słoik. W temacie perfum mogłabym "gadać" tak dużo, że nie mogłam się zdecydować:-) Zrobiłam na ten temat najpierw jedną pracę, ale kompletnie mi się nie podoba, więc poszła w kąt. Dziś wypowiadam się na temat jednej z moich zapachowych fascynacji- był czas, że zbierałam perfumy różane. Jedne okazały się dobrym wyborem, z innymi się pożegnałam po kilku testach. Jednym z lepszych trafień jest Sa Majesté La Rose (Serge Lutens). Wyklejanka z moją różaną królową (niestety, etykietka na wydrukowanym flakoniku kompletnie się rozmyła pod wpływem glossy accent):



To dobra okazja, żeby pomyśleć nad okazją ponoszenia Jej Wysokości, bo dawno tego nie robiłam... To nie jest moje ostatnie słowo na temat perfum, a nawet róż:-)

Pachnących snów Wam życzę:-)

5 komentarzy:

druga szesnaście pisze...

"róża jest różą jest różą jest różą" ;)
mam wielką nadzieję, że to nie jest twoje ostatnie słowo!

Karmeleiro pisze...

pomysł na mapkę gazetową jest świetny, może zdąrzę też coś zrobić. Natomiast Twoja kartka świąteczna wyszła niesmaowicie, ten pomarszczony gnieciuch jak zaspa śnieżna!

Guriana pisze...

czekałam na Twoje perfumy...:))
a mapka świetna!!
wieczorem zaczynam wertować gazety:)

Katharinka84 pisze...

Świetny pomysł na wyszukiwanie mapek!!!
Kartka piękna Ci wyszła :D
Taka... proekologiczna :P
Róże.... mrrrr...uwielbiam :)
:*

JaMajka pisze...

No no no :) Kartka bardzo ciekawa i oryginalna - i jak niewielkim nakładem środków...
A różana praca fajna, nawet nieźle zrobiło etykietce Glossy Accents, wygląda jak oszroniona :)