sobota, 27 listopada 2010

kolejne maluszki

Oto kolejne pudełeczka z wymiany na craft imaginarium! Tak, wiem, że już dwa razy pokazywałam, ale tak wyszło, że wymieniłam się też z Adą.


Ada w pudełeczku urządziła... wiosnę:-) wiecie, jak to dziś, w tym świeżo zaśnieżonym świecie, cudownie wygląda? :-) Jest jeszcze karteczka, ale nie mogę zrobić jej fotki na razie.




Ja też przygotowałam dla Ady niespodziankę, ale ponieważ jeszcze jej nie dostała, pokazuję na razie mozaikę z mojej paczuszki. Chciałabym podsumować dziś wymianę na craft imaginarium, dlatego uciekam się do takiego fortelu:-)



Dziękuję , Ado, mam nadzieję, że to Ci nie popsuje niespodzianki i że taki finał wymiany będzie satysfakcjonujący:-)

Na dziś to tyle, do przeczytania wkrótce:-)

1 komentarz:

pijana_wiatrem pisze...

AA!! Myślałam, że zobaczę co dostanę, a tu nic xDD muszę czekać od poniedziałku xDd a ja od wczoraj 3 razy dziennie sprawdzam pocztę, ba, żeby to trzy razy, po 15 razy, jak tylko przechodzę koło skrzynki albo i nie przechodzę xDD