wtorek, 2 listopada 2010

czas na rolki

Pogoda jak na listopad- genialna (pierwszy raz chyba nie zmarzłam na cmentarzu, a wręcz za gorąco mi było w cienkiej kurtce wiosenno-jesiennej), pewnie można sobie jeszcze pojeździć, ale jeśli chodzi o craftowanie, to proponuję trochę inne rolki :-) takie od ręcznika papierowego, papieru toaletowego, folii do pieczenia, a nawet taśm klejących, wstążeczek czy nici. Można z nich wyczarować mnóstwo ciekawych drobiazgów, podpowiedzi znajdziecie oczywiście na craft imaginarium z okazji kolejnego wyzwania skrapowania codziennością. Można tam tez podejrzeć, do czego użyły rolek Kasia|Szkieuka i Druga Szesnaście.


Ja zrobiłam sobie przybornik na kredki w morskiej dekoracji z serwetki. Mała powtórka z dekupażu to właściwie była, tylko w wersji mniej wymuskanej:-) Nie widać tego na zdjęciu, ale mewa, latarnia i żagielek pociągnięte są glossy accent ze scrap.com.pl, trochę zamiast lakieru, trochę, żeby uzyskać lekki efekt 3d. Rolki okleiłam najpierw kartkami z książki (wadliwy egzemplarz "Wehikułu czasu"- wreszcie znalazłam książkę, którą mogę wykorzystać bez wyrzutów sumienia do craftów:-)), potem pomalowałam rzadką białą farbą akrylową, pozwalając literkom przebijać. Pocięłam rolkę na trzy części, ozdobiłam motywami z serwetki, po czym zszyłam kawałki rolki zszywaczem, żeby się trzymały siebie, dodałam kawałki koronki i guziczki (od Malflu, z niedawnej wymiany- dziękuję Małgosiu:-)). Jeśli ktoś skusi się na wykonanie podobnego pojemniczka, mogę podpowiedzieć, że dno najlepiej wykonać z jednego kawałka tekturki- przybornik będzie stabilniejszy.



Zatem do dzieła!:-)

18 komentarzy:

Paszczata pisze...

świetny pomysł na recykling :) super trio :D

Daria tworzy pisze...

Super pomysł :)

Kasia pisze...

super pomysl na tworcze recyclingowanie :) Jak tylko sie przeprowadzimy i bedzie mi wolno zagracac przestrzen na nowo tez chce cos podobnego wyczarowac!

Guriana pisze...

pamiętam,że taki przybornik na kredki miałam kiedy jeszcze do szkoły chodziłam...ale był straszny...plastikowy ,pomarańczowy...Twój to co innego...nie dość, że śliczny to jeszcze recyclingowy!!:))

Paula pisze...

mnóstwo tu u Ciebie inspiracji!

pozdrawiam,
Paula

ja.majka.i.ja pisze...

Super pomysł i wykonanie :) Chociaż ja wolę jakieś pudełka z zakrywką żeby kredeczki się nie wysypywały jak przewrócę :)

Anonimowy pisze...

Mru... ja nie o kredkach, a już o Świętach Bożonarodzeniowych :) uprzejmie zawiadamiam, że w skumulowanej zazdrości Twojego rękodzieła, postanowiłam w tym roku zrobić samodzielnie kartki świąteczne na wzór tego, co Wy, dziewczyny, wyprawiacie z papierem i różnymi firdygałgankami :)

pozdrawiam serdecznie,
f.l.y

dziurka pisze...

super pomysł i ciekawie wyszedł ten pojemnik. Nie skapnęłabym się, ze po rolkach :)

nowalinka pisze...

Świetnie wyrolowałaś te rolki, ale teraz maja klimacik :)

nimucha pisze...

Motywy morskie fajnie łączą poszczególne elementy:) Bardzo to ładne ustrojstwo i, jak zawsze u Ciebie, pomysłowe :)

BETIK pisze...

Jejku... jak dawno tu nie byłam... Ale nadrobiłam, obejrzałam sobie wszystko dokładnie:) Piękne są te morskie motywy, no i ten pojemnik taki delikatny wyszedł... Ja raczej Cię kojarzę z mocniejszymi barwami ale ta jaśniejsza strona bardzo mi się podoba!

Nulka pisze...

fantastyczne!!!

ps. sezonu rolkowego jeszcze nie zamknęłam ;p

elfik pisze...

pomysl rewelacyjny. ja zrobila z rolek do papieru toaletowego mini albumik , jest u mnie na blogu.

Duża Mała Mi pisze...

Śliczny przyborniczek - dobry pomysł i piękne wykonanie. Brawo!

cub@_libre pisze...

Bardzo lubię pomysły na wykorzystanie tych jakże niedocenianych rolek! Twój jest genialny i piękne motywy dobrałaś!!

Kulka pisze...

Nabrałam ochoty.. tylko nie wiem, na co większej - na rolki czy latarniowo-morskie klimaty :-)

Aszczka pisze...

Superaśny - te przebijające literki - pierwsza klasa!

Sija pisze...

Cudne i z morskimi motywami, podoba mi się jednoznacznie :)