piątek, 8 października 2010

Wszystko... niebieskie!:-)


Wczoraj nadeszła paczuszka od Koczes- za wszystko czerwone dostałam wszystko niebieskie:)

Piękną kartkę, datownik (ha, pierwszy w życiu!), bazę do mini albumu (chyba jestem skazana, żeby w końcu jakiś zrobić:-)) i garść niebieskich przydaśków z kropelką czerwonego i białego, w tym ćwieki większe niż, te które mam, a właśnie były mi potrzebne:-) telepatia normalnie! Dzięki, Imienniczko moja z drugiego końca kraju, to była czysta przyjemność!






Dostałam tez niespodziewanie wygraną niespodziankę od ja.majki.i.ja, ale fotkę zrobię jutro "za jasności", bo dziś tylko krzywdę bym zrobiła pięknej kartce:-) ale dziękuję już dziś :)

Z frontu pieczenia chleba wieści były zatrważające, bo jednego dnia zakwas mi wykipiał ze słoika, taki był żywotny, drugiego wziął i obumarł w sposób dość śmierdzący... ale wygląda na to, że udało mi się go wskrzesić, bo przezornie wcześniej ususzyłam i zamroziłam troszkę- teraz jak znalazł! nie trzeba zaczynać zupełnie od zera. Jeszcze dwa tygodnie temu cała ta procedura wydawała mi się bliska alchemii, bardzo zawiła... a to wcale nie takie trudne, skoro ja dałam radę:-)

7 komentarzy:

kasia | szkieuka pisze...

bardzo fajne prezenty! Teraz bedziemy czekac na album utworzony na tej bazie - moze, na przyklad, o przygodach w Mrouhowej piekarni?

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

no przepiękne! Gratuluję :)

Peninia pisze...

Wspaniałe prezeniki otrzymalaś :))Ciepło pozdrawiam!

Koczes pisze...

cieszę się, że przypadł ci do gustu mój blue gifcik:)dziękuję za przemiłą zabawę:*

Guriana pisze...

świetna ta wasza wymianka:))
dziękuje za życzenia i "obfitą" wizytę:))

JaMajka pisze...

Fajna akcja wymiankowa, bardzo owocna :)
Wystawę wstawiłam.
Buziaki :*

ja.majka.i.ja pisze...

Cieszę się, że moja niespodziewajka już dotarła :) Wystałam cierpliwie na poczcie, w mękach razem z innymi 15 osobami, bo w otwartym jedynym okienku na 3 siedziała Pani Praktykantka. Kto w dzisiejszych czasach chce pracować na poczcie? ;)

A paczka niebieska od Koczes naaaaaprawdę śliczniutka! Wymiana ogień - woda :)