czwartek, 7 października 2010

Wszystko czerwone!

W zeszłym tygodniu wysłałam do Koczes małą paczuszkę w ramach wymiany, starałam się, żeby wszystko było jak najbardziej czerwone. Ogół zawartości przesyłki można zobaczyć TU, bo ja jak zwykle nie ozdjęciłam wszystkiego przed wysłaniem, właściwie tylko kartkę, o taką:



Kartka z piecykiem wyciętym z "Przekroju", a w środku lek na "oklapnięty entuzjazm":



to właśnie był zaczątek tej "zapalczywej kartki" na wyzwanie craft imaginarium:-)

Zrobiłam tez na szybko fotkę zapakowanej już broszulki (kwiatyś z apapieru z bloku technicznego zrobiony tym sposobem):



która wyglądała prawie jak ta:



Ta dla Koczes była z tego samego materiału, tylko szyta czerwoną nitką:-)

W przesyłce była też garstka przydasiów (z przewagą koloru czerwonego) ukrytych w kamieniczce zrobionej jeszcze w maju:



oraz ten ateciak- bo czerwony:-)



Przejrzałam swojego bloga i wyszło na to, że muszę lubić czerwony, bo całkiem nierzadko występuje w pracach:-) Udało mi się uhahać Koczes z czego jestem równie uhahana ja sama:-). A teraz dybię na panią pocztę:-)

Na koniec ogłoszenie parafialne- szykuje się scrapfest w Krakowie i z tej okazji candy:



Co do bytności tam, to się jeszcze obaczy... :-)

16 komentarzy:

Madzik pisze...

Świetny pomysł z tą zapałką. Niesamowicie dobierasz takie powiedzenia do przedmiotów. Super. ;o))

Koczes pisze...

miau:) dla mnie super cudowna wymiana:) cieszę się, że mam coś co zrobiły Twoje zdolne łapki! Buziole wielkie i dziękuję za link do kwiatka:*

maj. pisze...

Widziałam całość już u Koczes, kolorki przyciągały oczy z daleka :D.
Piękne tworki, ach, ta waga! Ach, ten kwiat!!!!

ja.majka.i.ja pisze...

Alllllleeeeee łaaaadnneeeeee! Aż nie mogę wskazać rzeczy, która mi się najbardziej podoba, wszystkie są tak ładne.
Na zrobienie domku z pudełek po zapałkach czaję się już jakiś czas (zamieszkać w nim mają moje kolczyki), ale nie po drodze mi do sklepu po zapałki :)

ynka pisze...

Jak to się obaczy? :) Zapraszamy serdecznie do odbycia bytności! Na warunkach zwykłych + winko :D

Aśko pisze...

przefajna ta kamieniczka!:)

Martyna pisze...

cudności czerwoniaste! zazdraszczam wymiany :)

Noomiy pisze...

genialna jest :) ta pierwsza :)

elwira-k pisze...

Kartka z zapałką zrobiła na mnie niesamowite wrażenie!

kasia_g pisze...

Paczka "dymi" od pomysłów! Oj, gorąco mi!

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

podoba mi się kamieniczka i atc :) Super ;)

Magda pisze...

Pomysł z zapałką - MEGA!!

Hojna paczka:) Suuuper paczka!
Szkoda, że mnie zapałki brak, żeby co porękoczynić..buuu

Cyberynka pisze...

Ile różności! niewątpliwie zapału ci nie braknie :)

nimucha pisze...

U Koczes na blogu wygląda to niesamowicie. Same skarby i to ile!!!

Ula pisze...

Ciekawie się u Ciebie dzieje. Zaglądam, podziwiam i podoba mi się...Broszka fajna i karteczka też :)) Pozdrawiam !!!

Sabbath pisze...

Zapałka wymiata!
W ogóle czerwone drobiazgi wyszły Ci ślicznie. Az chce się samej podłubać. Tyle, że to zapewne tak nie wyjdzie. ;)