piątek, 1 października 2010

Przyjemnościowy piątek:-)

Wbrew pozorom- żyję:-) Ciągle coś robię, nawet papierowego, a chleb piekę co drugi dzień. Ze sklepowego całkiem zrezygnowaliśmy, maszyna sprawdza się znakomicie, została moim ulubionym sprzętem:-) Ale jak może być inaczej? Wrzucam zakwas, mąki, sól i wodę, a ona mi chleb porządny oddaje parę godzin później!

Nie będę Was zapychać widokiem pieczywa, bez obawy:-) Dopóki nie będę mogła pokazać Wam swoich papierowych tworków, pochwalę się co dostałam!

Jakiś czas temu umówiłyśmy się na wymiankę z Eweliną (znaną Wam z bloga niekiedy.com ) i wczoraj przycwałowała do mnie paczuszka taka:



(Nie rozpakowałam jej wczoraj, chociaż mnie korciło strasznie, żeby jej dziś za jasności zrobić zdjęcie:-))

A w niej poza kredkami w ulubionych moich kolorach (ha, wszystko przemaluję na jedynie słuszne barwy:-)) rumaczek szkliwiony, błyszczący, turkusowy, przystojny jak rasowy arab!:-) Zostałam też, (poza umową!) obdarowana guziczkami wypalanymi, chodzę i przymierzam, żeby im znaleźć godne miejsce. A konik już na swetrze, tralala!:-) Zdjęcia się nijak mają do przyjemności pomacania Ewelinkowych wypalanych drobiazgów. Glina jest taka przyjemna w dotyku, lekka wdzięczna i lśniąca przez szkliwo... Sama magia! Dziękuję serdecznie!




Piątek zrobił mi jeszcze jedną niespodziankę, a mianowicie w poczcie znalazłam maila od Zainspirowanej - ja.majka.i.ja z wiadomością, że wygrałam candy:-)

A skoro jesteśmy przy rozdawnictwach, to chciałabym zawiadomić, że współekipantki z Craft Imaginarium będą się dzieliły swoją wiedzą na warsztatach organizowanych przez sklep Świat Pasji.
Z tej okazji kazda z nich organizuje candy. Zajrzyjcie koniecznie do Dryszki, Wolfann i Piekielnej Owcy i do sklepu oczywiście.



Jeszcze ogłoszenie o candy u Malowanego imbryczka:


Niestety, na candy u Sasilli się spóżniłam, a takie ładne papiery zaprojektowała dla Galerii Papieru...!

Nie zapomnijcie o dzisiejszym słoiku na craft imaginarium, a jutro tamże nowe wyzwanie scrapowania codziennością!

Lecę ponadrabiać zaległości na Waszych blogach:-)

3 komentarze:

agajaw pisze...

milutki prezencik
jak one potrafią poprawic człowiekowi humor.

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

jacie ależ piękny rumak! cudnie :D gratuluję :)

"niekiedy" pisze...

Mrouh, jesteś kochana. dziękuję ogromnie! e. :)