środa, 27 października 2010

Jak jest pomysł...

W zeszłym tygodniu na zlecenie Ynki (dzięki jeszcze raz za nocleg:-)) zrobiłam trochę nietypową kartkę ślubną- miała być dla miłosników gór. No to proszę- pomysł przyszedł natychmiast, robiło się bardzo przyjemnie i jak na mnie ekspresowo:-)



Dopiero się zorientowałam, że mini sztaluga od zlotowego prezenciku drugiej szesnaście nadaje się do prezentacji kartek, haha:-)

A tu widać co się dzieje, jak jest pomysł. W wakacje pokazałam posprzątany craftkąt, to teraz pokażę jak moje biurko wygląda, kiedy coś robię. Obecność kota obowiązkowa:-) mości się w koronkach lub na papierach, tylko ptaszory za oknem powodują, że podnosi łepetynę:-)








P.S. Dorzucam do WOYWW:-)

28 komentarzy:

lin_ka1 pisze...

bałagan twórczy więc da się go ogarnąć, a kot to pewnie ma zdolności po swojej Pani

elfik pisze...

Kartelucha na pewno bardzo sie spodoba, ale jakiego Ty masz przepieknego kocura, jaka ma mine majestatyczna. Ja od niedawna mam mala kotke. Cory sa wniebowziete a ja calkiem oszalalam na jej punkcie.........

Sandy pisze...

Wow wonderful card and so sweet cat.
Lovely.

Sandy #1

Jowita pisze...

Pomysl rewelacyjny a karteczka swietna

Galaxia pisze...

Zazdroszczę takiego pomocnika ;)
Kartka świetna, jak to zwykle bywa u Ciebie :)

Pappu pisze...

ohh jaki cudny kotek :* pomysl na kartke rewelacja :*

edyta350 pisze...

Rewelacyjny pomysł na kartkę. Pozdrawiam

Andrea - Wales, UK pisze...

Love your crafting friend.

A.xx(80)

Vicky pisze...

Thanks for the peek...I love nosing around, great workspace....Thanks for sharing
x
Vicky

Chrissie pisze...

Cats seem to love crafting and your seems to be no exception!
Chrissie #9

nimucha pisze...

Mrouh, co Ty ze słowami wyprawiasz to Majewski wysiada!
Genialna kartka, chylę czoła. Spece od reklamy powinni tu zaglądać żeby się czegoś nauczyć :) Jesteś niesamowita!

Mandi pisze...

Lovely cat and you are obviously very creative

Happy WOYWW
mandi xx

Guriana pisze...

świetna gra słów:))...a bałagan przy tworzeniu MUSI BYĆ:))

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

No proszę ale świetnie dopasowałas calość do tematu i zamiłowań pary młodej.
Hihi wierne kocisko.

Sabbath pisze...

Tylko kota nie zrobisz sama... :)
Pomysł świetny!

Klaus pisze...

proste a jakże celne:) a pomocnik bardzo dostojny i piękny:) i zapewne nastrojowo mruczy Ci do pracy:)

konstancja 8 pisze...

he, he - w tej wersji kącik o wiele przytulniej wygląda :)

arte banale pisze...

Połączenie gór z miłością- rewelka!:)
A kot - mam ten sam "problem", nigdzie nie leży się tak dobrze jak centralnie na mojej przygotowanej do sklejenia pracy....no chyba, że na klawiaturze właśnie używanego przeze mnie laptopa:)

Karmeleiro pisze...

mmm, mizianki dla kota! moje też lubia umościć się w przydasiach :D

Bajjka pisze...

pomysł na kartkę bomba!!!

rozgardiasz mam identyczny, waham się, czy nie powiedzieć, że aby ciut większy ;) tylko kota mi brak :)

S pisze...

Kitty has staked out her territory, hasn't she.

JaMajka pisze...

Hehehe :) Kotka wielbicielka klimatów retro kładzie się na koronki ^^
Napis na kartce mi się podoba, skąd brałaś?

Duża Mała Mi pisze...

Kartka śliczna, na sztaludze prezentuje się nader zacnie ;), Kot rządzi :)

Spyder pisze...

lovely carfting space and such a cute kitty! Happy WOYWW
((Lyn))

butlersabroad pisze...

Lots of lovely lace and crafters with cats can never be alone!

Hugs
Brenda 89

Wilk w owczej skórze pisze...

Mrouh, masz niesamowite pomysły! :)

A bałagan jest integralną częścią radosnej twórczości. :)

akilli melek pisze...

gorgeous cat, love the desk. caroline #14

Anae pisze...

HIH, CUDOWNY BAŁAGAN, PRAWIE MAM TO SAMO... szczególnie że ja z dzieckiem na ręku.. heh