niedziela, 3 października 2010

Bez patyczkowania się

nie obejdzie, bo to kolejne wyzwanie skrapowania codziennością na craft imaginarium:-)

Moje patyczki kosmetyczne okazały się być różowe, co mi popsuło koncepcję, zatem w ruch poszły zapałki. Pomysł na tekst przyszedł już kilka dni temu, w trakcie robienie kartki dla Koczes (zapewne będzie do pokazania w tygodniu, jak już adresatka ją otrzyma), ale specjalnie na wyzwanie zwiększyłam procent zapalczywości:-)






Wczoraj był dzień robienia kartek, ale nie zrobiłam żadnej. Nie, żeby mi brakło zapału, skąd! :-) Większość dnia po cosobotnich rytuałach zaopatrzeniowych (mój ulubiony sprzedawca mąki już drugi tydzień nie przyjeżdża na targ! bieda!) spędziliśmy na "ranczu", czyli w chaszczach, które wczoraj definitywnie przestały nimi być- wycięliśmy kilkanaście drzew owocowych. Choć były to stare dobre odmiany, niestety już nie owocowały, częściowo uschły, zmarzły, trzeba było zrobić miejsce na nowe drzewka. Miejmy nadzieję, że sprzedawca, który zachwalał, że ma prawdziwe węgierki i malinówki, nie koloryzował:-)
A ja może nadrobię i jakąś kartkę uda mi się zrobić?

Wszyscy chyba już widzieli candy w Pasja Studio, ale ja jeszcze nie zawiadamiałam, więc naprawiam:-)

Wczoraj znów mi się poszczęściło i wygrałam notes u Wolfann, przytulny filcowy zszywany szaraczek- yupi!:-)

Słonecznej niedzieli!:-)

8 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Cudne są te Twoje zabawy słowem!

Wilk w owczej skórze pisze...

Scrap jest genialny! :)

nowalinka pisze...

No, świetna robótka z zapałkami i tekst do niej :))

"niekiedy" pisze...

świetny pomysł!

nimucha pisze...

Skąd, Ty Mrouh, takie pomysły bierzesz?! Jak byś powiedziała, to może z jeden podobny mi się dostał? ;)
Super praca, genialny pomysł i tylko w ramki to i centralnym punkcie mieszkania zawiesić:)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Ech, szczęściara z Ciebie. No a ja się cieszę razem z Tobą z wygranej.

Praca wyzwaniowa wielce wymowna i bardzo ciekawie wykonana.
Ja cały czas nie mam czasu wziąć udziału w wyzwaniach SP, ale yeż cały czas wiaerzę, że ten czas nastąpi i dołączę praktycznie do SP.

Karmeleiro pisze...

praca na craft imaginarium - NIESAMOWITA!!!

Bajjka pisze...

Baaardzo twórcze Kochana :):):)