środa, 22 września 2010

wymiennie

Niedawno pokazałam, jaki cudny ptaszęcy komplet dostałam od Karmeleiro, dziś dostałam wiadomośc, że i moja paczuszka została rozpakowana, więc mogę pokazać co poleciało do Marysi. Ponieważ wyczytałam, że lubi morze, zrobiłam tematyczną zakładkę 2 w 1 (robiłam już takie kiedyś) z kartkami do wypisywania słówek albo cytatów. Może też służyć jako podręczna lista zakupów trzymana w kalendarzu albo co tylko fantazja podpowie. Oto morska zakładniczka:



W paczuszce były jeszcze drobiazgi, ale nie zdążyłam jej ozdjęciować przed wysłaniem nad morze:-)

A dziś poczta przyniosła mi paczuszkę od Firiany z forum scrappassion, z którą wymieniłyśmy się atc, ode mnie poleciało to z liczydłem i to z kopytkami plus jakieś dodatki do tworzenia (tez się nie załapała do zdjęcia), a od Anity wyłudziłam cudny turkus i ptaszki. Dodatkowo w kopercie znalazłam miłe przydaśki i karteczkę:



Dziękuję dziewczyny za przemiłą wymianę, mam mnóstwo radości, mogąc oglądać na żywo Wasze prace!

Wczoraj zrobiłam kolejny wymiankowy drobiazg, ale jeszcze poczeka na publikację, tak samo jak prace wyzwaniowe, których czas nadchodzi wielkimi krokami:-)
Czas się zbierać do najdziwniejszej pracy jaką w życiu miałam... Do następnego posta:-)

4 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Mrouh - serdecznie Ci dziękuję za paczuszkę! Zakładka, w rzeczywistości jeszcze ładniejsza niż na zdjęciu, pomysł genialny, oj - brzydko go odgapię :) ja zrobiłąm zdjecia całej Twojej przesyłki :)dziś jeszcze postaram się wrzucić na blog zdjecia, ale czasu mi jakoś dziś na wszystko braknie.

Enthia pisze...

Fajną zakładeczkę poczyniłaś. :)

Fioletowe poddasze pisze...

Świetna zakładka. Ryba jest cudna!

Wilk w owczej skórze pisze...

Zakładka wymiata! :)