czwartek, 23 września 2010

Rozpaczliwy SOS z Kabaretu...

... Starszych Panów, oczywiście. "Polski kawałek" na wyzwanie Wolfann w craft imaginarium, piosenka w wykonaniu fenomenalnej Kaliny Jędrusik.






Bardzo przyjemnie mi się robiło, poszło wyjątkowo sprawnie i szybko, jak na mnie (i w sumie wyszło 30x30:-))! Rzadko udaje mi się zrobić pracę tak, żeby moja wizja z głowy aż tak bardzo pokrywała się z tym, co mi wychodzi w rzeczywistości. 

Zajrzyjcie koniecznie na craft imaginarium , żeby obejrzeć prace ekipantek i wszystkich biorących udział oraz... żeby się załapać na następnę edycję muzycznej zabawy:-)

14 komentarzy:

Drycha pisze...

fenomenalnie to wygląda ta dłoń :3
uwielbiam!

wolfann pisze...

bardzo, bardzo , bardzo! podoba mi sie Twoja interpretacja...świetna praca!

jostek pisze...

wow bomba

nimucha pisze...

Wymowna strasznie i przez to piękna.

cynka pisze...

i tą lekkośc widać! mimo ciężkości tematu....

elfik pisze...

wlasnie czytam pamietniki Jeremiego Przybory "Przymkniete oko opatrznosci", polecam z calego serducha, bo jest to wielka uczta....wstrzelilas sie kochana wiec w moje klimaty.....z ta fantastyczna interpretacja........Piekna praca.
Boje sie troche, ze ten swiat pojdzie kiedys w zapomnienie......oby jak najdluzej o nim pamietac....Pozdrawiam cieplutko

Florens pisze...

fantastyczny!!!

Martyna pisze...

ehhh coś wspaniałego!

Duś pisze...

Genialne podejście do tematu!

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

No pięknie pięknie :) I zapraszam do mnie na candy :)

Fioletowe poddasze pisze...

Świetna!!!

agajaw pisze...

taka charakterna karteczka

Paszczata pisze...

extra!

alexls pisze...

Witaj Mrouh! Mam straszne zaleglosci w komentowaniu - wybacz! Obok tego scrapa nie moge przejsc obojetnie! Blyskotliwa interpretacja! Ty to masz leb Kobieto! Pozdrawiam:)