czwartek, 16 września 2010

ptaszęcy dzień:-)

Niedawno się zakochałam w pewnej karteczce u Karmeleiro, a ona z dobroci serca chciała mi ją po prostu wysłać... ale ją "przejrzałam" i zmusiłam do wymiany ;-) Dziś dotarła paczuszka cudowności ptaszkowych! Dziękuję pięknie! zakochałam się w jednej karteczce, a dostałam cały komplet!



Zapiśnik na nieposkromione myśli:


A to "prowodyrka wymiany" ;-) - cuuuudooowna jest!


Mam nadzieję, że moja przesyłka tez niedługo trafi do Karmeleiro i że sprawi przynajmniej połowę tej radości, którą mi zapewnił ptaszęcy zestaw:-)

Chciałam jeszcze zadośćuczynić zasadom zabaw, w których biorę udział, ogłaszam więc, że sklep Craft4you obchodzi urodziny, a z tej okazji chce kogoś obdarować maszynką:


I jeszcze candy u Zainspirowanej ja.majki.i.ja:


2 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Bardzo się cieszę, że już dotarła i że mogłam sprawić Ci tym radość. Dla mnie to podwójna :))

ja.majka.i.ja pisze...

Uhuuu.... Ależ mnie wyróżniłaś :)
Bardzo mi miło :)
A ta karteczka z owadami naprawdę jest śliczna (szczególnie ten niebieski motyl). Nie dziwie się, ze się w niej zakochałaś.