piątek, 22 października 2010

Przejęzyczyłam się

Jakiś czas temu zrobiłam tego... scrapa? chyba mu się to miano należy, bo ma 30x30 przepisowe:-) jak zwykle, jest jednak "zmojszony", specyficzny. Przede wszystkim opisałam się na nim ręcznie (bardzo to lubię, choć coraz częściej mi się zdarza), że ho ho! w dodatku się "przejęzyczyłam"- na angielski:-) Praca jest odpowiedzią na wyzwanie Finn w craft imaginarium, z serii Ikony kultury, tym razem bohaterem jest kapitan Nemo. Szukając inspiracji do oddania ducha kapitana, znalazłam ten artykuł- chłopcy ze słojami na ciastka na głowach podbili moje serce od razu!:-) Tekst artykułu to właśnie te literki ręcznie naściubione, dodałam od siebie jedno zdanie tytułem... tytułu?:-) Naczekała się ta praca na publikację, zaraz po zrobieniu byłam z niej dumna i zadowolona, z czasem niestety trochę mniej... ale to chyba dobrze, jest szansa, że każda kolejna będzie lepsza:-)







Jutro wybieram się na scrapfest, a wczoraj dzięki zleceniu na nietypową ślubna kartkę udało mi się przemóc, wyciągnąć scrapowe klamoty i zabrać do klejenia, jest więc szansa, że częstotliwość postów ulegnie poprawie, a nawet wróci do stanu sprzed miesiąca czy dwóch:)

Przepraszam, że bywam na Waszych blogach znacznie mniej, musiałam sobie zrobić przerwę... a teraz boję się zajrzeć do czytnika, bo mi tam wyskoczy z milion postów do przeczytania. Nie mam złudzeń, że uda mi się to kiedykolwiek nadrobić, ale postaram się być w miarę na bieżąco:-)

Do zobaczenia z niektórymi jutro, a do przeczytania wkrótce, miłego weekendu!

18 komentarzy:

Encza pisze...

Jest zaj..... Cudny znaczy się :)
pozdrawiam:)

ja.majka.i.ja pisze...

Ja mam sposoby na moje wytwory: zanim zacznę się na nie patrzeć po zrobieniu i przestaną mi się podobać, znajduje im nowego właściciela :) Zostawiam sobie tylko zdjęcia i dzięki temu pamiętam co robiłam. A jak nowemu właścicielowi się nie podobają, to propaguję zasadę "podaj dalej" ;)

Miłej zabawy na ScrapFeście :)

malflu pisze...

Do zobaczenia :-)
Scrap rewelacyjny ...zdjęcie rozbrajające ale te detale, szczególiki mrrry

Karmeleiro pisze...

jest niesamowity, inny, jak z powieści. Byłby idealną ilustracją.

Martyna pisze...

o matko, przecież to jest coś pięknego! totalnie mnie tym skrapem uwiodłaś!

nimucha pisze...

Ja tu przychodzę żeby zobaczyć "coś innego" i dostałam to, po co przyszłam:) Możesz być dumna, Mrouh. Jest piękny i oryginalny:)

coco.nut pisze...

ta praca jest obłędna!!!

coco.nut pisze...

obłędny scrap!!!

druga szesnaście pisze...

ja też czuję się uwiedziona...

Paszczata pisze...

piękny :)

wolfann pisze...

piękna ta praca jest!!!

JaMajka pisze...

Ale cudny scrap :) Niezwykły, a te opisy dodają smaczku. Podoba mi się szlaczek z niebieskich kropeczek i błękitny napis wkomponowany w całość. No i zdjęcia mistrzostwo :)

edyta350 pisze...

Witaj, cieszę się, że dzięki festiwalowi miałam okazję poznać Cię osobiście. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie
Edyta
Mama Adasia
http://edyta350-toiowo.blogspot.com/

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Ech, a ja niestety nie dałam rady być. Jelitówka mnie dopadła.
Ciekawa praca, prosze prosze, bardzo śmiałe i zaciekawiające.

elfik pisze...

fantastyczny jest

Guriana pisze...

jest NIEEEESAAAMOOOWIIIITAAA!!

cynka pisze...

swietnie to -Go (znaczy się Nemo) ujęłaś!:)))!!!

musli pisze...

hehe ale fajny scrap ;D