piątek, 3 września 2010

Pozdrowienia z Baranowa:-)

Mam dziś coś mega wyzwaniowego, to chyba mój rekord:-)

Wysklejany wczoraj tag pasuje aż do pięciu wyzwań: Tag You're It!, które polega na własnoręcznym zrobieniu tła na tagu; moje tło oczywiście powstało z okazji "wyzwania mydlanego" craft imaginarium; Tuesday taggers, bo domki są; wyzwanie altered art z pocztówką na Polki Scrapują (jak wyglądała kartka pocztowa , zanim ją pociachałam widać na jednym ze zdjęć niżej); i ponieważ na blogu ceschallenge.blogspot.com pierwsze wyzwanie to "Anything goes" to i tag ujdzie:)







kartka, z której powstał obrazek do taga

Bubble Background Paper

11 komentarzy:

Mira pisze...

Rzeczywiście rekordzistka! To było planowane?

Mrouh pisze...

Powiedzmy, że częściowo- po prostu zbieg okoliczności. Intencja była wykorzystania tła i pocztówki, a reszta przypasowała przypadkiem:-)

Paszczata pisze...

superowe!

kasia | szkieuka pisze...

Baranowo rzadzi :D (a moze Baranow? ach, ta podstepna polszczyzna)Wstalam, patrze - od razu usmiech na gebuli.

Bardzo przyjemna przerobka kartki!

Mollik pisze...

wow! pięć wyzwań :) tag jest super!! :)

agajaw pisze...

fajne

nimucha pisze...

Baranów Sandomierski byłby dumny z tego taga:)

Kardamonowa pisze...

Świetny tag! Baranek słodziutki ;)

Wilk w owczej skórze pisze...

REWELACJA:)!!!

Sabbath pisze...

Słitaśny ten baranek! PO prostu rozwalająca jest ta karteczka. Nie sposób się nie uśmiechnąć. :)

Florens pisze...

Hahah - to zaszalałaś :))) Strasznie mi się podoba to wszystko. W każdej postaci wygląda zabawnie i oryginalnie. Superrrr!!! :)