czwartek, 2 września 2010

opera mydlana

W tym miesiącu skrapowanie codziennością będzie czystą przyjemnością! (aż mi się rymuje:-))

Proponujemy Wam zabawę z detergentami, w stanie płynnym lub stałym albo opakowaniami po nich. Na craft imaginarium możecie przeczytać o zabawie w tworzenie ciekawego tła za pomocą farbowanych baniek mydlanych. Przyznam, że wciagnęło mnie to bąbelkowanie za sprawą Kasi i jej eksperymentu i wczoraj kilka godzin dmuchałam bańki- jeśli zechcecie spróbować, nie zapomnijcie o zabezpieczeniu okolicy zabawy i siebie, żebyście nie musiały potem straszyć niebieskimi palcami, jak ja:-)

Kartka z tłem "drukowanym" bąbelkami:


Naprodukowałam więcej papierków z ciekawymi wzorkami:


I dwa moje ulubione kawałeczki:



Zapraszam do udziału w wyzwaniu i miłego dnia życzę wszystkim tuzaglądaczom:-)

15 komentarzy:

Kardamonowa pisze...

Super kartka i świetne tła!

Kulka pisze...

Już się zachwycałam bąblami na CI:-) Czuję się zainspirowana barrdzo, tylko... szkoda, że doby nie da się nadmuchać jak bańki ;-))
Buźka!

Moniś-ka pisze...

Rewelacyjny pomysł:) Kartka świetna, a tła cudowna w szczególności turkusowe:)Pozdrawiam:)

vairatka pisze...

Genialny pomysł z tymi bąblami!!! I jakie piękne papierki stworzyłaś :)

Drycha pisze...

bardzo fajnie wyszly Ci te kartki, juz po zajawce na ktorymś z Waszych blogów wiedzialam, że będzi o barwieniu bąblami :D ha!

nimucha pisze...

Bardzo fajny pomysł na tworzenie własnych, niepowtarzalnych papierów:)
Karteczka super!

Paszczata pisze...

sliczne^^ super słonik :D

pyt.ka pisze...

bańki tuszowo- mydlane? genialny pomysł. :D efekt wspaniały!

Karmeleiro pisze...

niesamowite efekty!! aż chce się spróbować!

Titania yng Nghymru pisze...

hi hi super bańkowe papiery, tak sie zabawne składa, że znam te technikę, pamietam jak wiele lat temu razem z koleżanką robiłysmy prace na plastke i takie bańki dmuchałyśmy na papier kredowy. mydło i atrament to było :)

nowalinka pisze...

Świetna zabawa i wytwory :)

Mira pisze...

Wow! Ale extra efekty... :)

Laila pisze...

swietne kolory !!!karteczka bardzo bardzo fajna:)

JaMajka pisze...

Ale fajowskie ^^

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

No i poproszę. Takie proste do zrobienia, a jaki niezwykły daje efekt. kartka wesoła, zabawna i radosna. No, tyle epitetów, ale ona naprawdę mi się tak Aguś kojarzy. Zabawne pozdrowienia.