środa, 15 września 2010

I was born to be blue

Nie mogłam sobie darować zrobienia czegoś na niebiesko, więc przyłączyłam się tą kartką do niebieskiego tygodnia u Polek, ale nie tylko... Postanowiłam wziąć udział w zabawie na blogu pile it on!, która polega na skumulowaniu kilku wyzwań w jednej pracy (w tym obowiązkowo musi być wyzwanie z Pile it on!). Nie jest to zbyt trudne, blogów wyzwaniowych jest tyle, że można spokojnie coś zrobić, a potem sprawdzić, do jakich wyzwań się nadaje:-) tak było u mnie:-)

Kartka jest niebieska do szpiku- jedynie papier na którym przystemplowałam moja nieśmiertelną ptaszynę był kremowy, a niebieską ILSową Antoninę potuszowałam troszkę distressem Antique Linen ze scrap.com.pl (z tego sklepu oczywiście w użyciu był też niebieski tusz latarniowy). Dodatkowym punktem obowiązkowym były przeszycia: u mnie są maszynowe i rysowane.





Tu lepiej widać warstwy, za to wyszła jakaś ciemna, nie jest tak mocno utuszowana w rzeczywistości.



Kartka zatem wędruje na poniższe wyzwania:

Polki Scrapują Kartki#23- monochromatycznie niebieski+ przeszycia /monochromatic blue and stitches
Pile it on!- warstwy/ layers
Stamping Vacation- No! No! challenge: bez błyskotek / No! No! challenge (sparkles)


Tekst na kartce inspirowany tą piosenką- w środku wydrukowany jest  fragment tekstu. Tak za mną chodzi...





Chyba się urodziłam, żeby być... niebieska:-)

Aaaa... żeby nie było, że ja nic nie robię- zrobiłam co nieco od czasu Czekam na wiatr, ale pokazać nie mogę jeszcze, bo tajne.

Niebieskiego nieba Wam życzę:-)

21 komentarzy:

konstancja 8 pisze...

zapadła w serce moje w formie i treści :)
też mi ostatnio niebieska po głowie chodzi i ten Antique Linen to dla mnie dobra podpowiedź ... i ptakuder fajny

BETIK pisze...

Bardzo przyjazna w odbiorze:)Sama się przymierzam do tego wyzwania, ale póki co szperam za niebieskościami... Nie wiem jak to się stało, ale przeoczyłam Twoją okładkę pudła z papierami-jest świetna!!

kalanchoe pisze...

świetna kartka, ptaszysko znajome jakieś... a wyzwanie skarpujących tez mnie porywa, i chyba ulegnę Miłego dnia :)

Agata pisze...

Piękna! Przeszycia i Maria Antonina mnie zachwycają na tej kartce!

Wilk w owczej skórze pisze...

Co prawda, niebieski nie jest moim najulubieńszym kolorem, ale to wcale nie przeszkadza Twojej kartce w przypadnięciu mi go gustu.
Ptaszek z tymi kwiatkami jest "tchnący wiosną" ;), a to wyczekiwana i miła opozycja dla aury, panującej za oknem.

No i ten jazz...
A ja to jazz chłonę w każdej postaci :)

malflu pisze...

sama nie jestem zbyt blue....ale to cudo w Twoim wykonaniu zawładnęło moim sercem :-)

nimucha pisze...

Do twarzy Ci, Mrouh, z tymi błękitami;) Zawsze ładnie wychodzą Ci niebieskości:)

Karmeleiro pisze...

ta kartka jest tak idealnie niebieska - nie za mocno, a jednak!

Denise Clark pisze...

Love the blues! So pretty! The bird is gorgeous! Terrific card!

Thanks so much for playing along with the challenges at Stamping Vacation! This earns you an entry in the Oct 1st drawing for a $25.00 gift certificate to Flourishes.

We would like to invite you to our Homemade with a HOP! on Sept 25 and 26th! There will be over $300.00 in prizes to be given away!

ja.majka.i.ja pisze...

Mrouh, a może jakiś tutorial jak Ty robisz te śliczne rzeczy? Naprawdę cuda tworzysz. Chciała bym Cie podejrzeć, zarówno jak robisz, jak i czym robisz (preparaty, stempleki tusze...)

Może kiedyś uchylisz rąbka tajemnicy? :)

nowalinka pisze...

Świetna jest a tekst taki buntowniczy troszkę :))

rafija pisze...

jak lezy to ladniej-glebsze kolory ujawnia
i ptaszek cudny

Tores pisze...

A chciałam powiedzieć, że Twoja kartka zainspirowała mnie do zrobienia własnej, tej z niebieskim ptakiem i drzewem :)

coldwaters2 pisze...

Beautiful card the attention to detail, the image and the colour is wonderful thank you for joining us at Stamping Vacation.
Hugs
Lorraine x

alexls pisze...

Wspaniala niebieskosc! uwielbiam Twoje detale! Nietuizinkowe i dopracowane! Dziekuje za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam:)

ja.majka.i.ja pisze...

Przypomniał mi się refren piosenki, którą siostra mi śpiewała i grała jak byłam mała - Tratwa blues:

"bo blues jest wtedy, kiedy człowiekowi jest źle..."

molla pisze...

Mrouh, wstrzeliłaś się w mój kolorystyczny gust w 100%
uwielbiam niebieskości!!!

Sabbath pisze...

Dopiero pod kątem widać, jak misterna i oryginalna jest ta praca. Podoba mi się bardzo. Bardzo, bardzo. :)
A pomysł na szycie papieru, i to na maszynie... Bomba!

Paszczata pisze...

piekności!

Kayla pisze...

Bardzo fajna kartka, super!

Stacie pisze...

Beautiful card!! Blue is my fav color too! :)
Thanks for joining us over at Stamping Vacation!