niedziela, 5 września 2010

beeee:-)

Baranów dalszy ciąg. Po zrobieniu taga została mi druga połowa tej kartki. Czemu by się miała zmarnować?


Zawiadamiam również o sympatycznych rozdawnictwach. Jedno u niezwykle zdolnej Arte Banale:


a drugie u równie zdolnej i przedsiębiorczej Tusi w nowym sklepiku:


Po sobocie w chaszczach (jeszcze jeden weekend i już przestaną byc chaszczami:-)) znowu czuję różne mięśnie, o istnieniu których dawno już zapomniałam, w dodatku inne, niż w zeszłym tygodniu:-) Dobrze sobie zrobić taki remanent:-) Miłej niedzieli i nowego tygodnia!

11 komentarzy:

Lili pisze...

ty to jesteś:))) bez ciebie też by nie było:)

kalanchoe pisze...

Piekna, energetyczna... barańska :)super

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

No i druga bardzo zabawna i wesoła. Co ja poradzę, że mi się owce i barany z radością i beztroską kojarzą? No taka prawda jest. A dodatkowo karteczka prościutka, a efektowna niezwykle. Dobrze Agnieszko, że jesteś :)

Hogata pisze...

Kartka jest świetna :) I obrazek i kolory pozytywnie nastrajające. Idealna na poprawę humoru :)

Kardamonowa pisze...

Kartka jest świetna!

Wilk w owczej skórze pisze...

Oj, tak, Twoje prace nakręcają :) i wprawiają w dobry nastrój. A do tego są naprawdę piękne i pomysłowe.

Noomiy pisze...

hehe :) dzięki, nie zauważyłam ;) :*

Dorota pisze...

Świetna kartka! :)

nimucha pisze...

Baranka od pary mu wycięłaś a teraz masz wyrzuty sumienia;)
Mrouh, jesteś niemożliwa! :)

ja.majka.i.ja pisze...

Bee, bee, bee, kopytka niosą mnie :) Super karteczka!

Zapraszam do mnie na candy urodzinowe:
http://zainspirowanaa.blogspot.com/2010/09/candy-urodzinowe.html

Monia pisze...

Świetna kartka! Super kolorki, fajna kompozycja i to hasełko :)