poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Tysiące pytań

Dziś mnie opadło, bo pocztą przyfrunęło bardzo refleksyjne lustro  od drugiej szesnaście, wylosowane w niedawnym rozdawnictwie. Podobnie jak Miszelka jakis czas temu w sprawie szydłownika dla mnie, Eliza też zmartwiła się, że lustro gotowe do wysyłki nie jest w kolorze moim ulubionym i zrobiła specjalnie dla mnie niebieskie, ze specjalnymi pytaniami tu i ówdzie:-) Dziękuję przeogromnie! Dawno się tak nie cieszyłam na widok lustra, hehe:-)


I jeszcze uroczy tag nieco bliżej, ze słowami cennymi na odwrocie:-)

A to, co było na kopercie zostawię tylko dla siebie:-)

10 komentarzy:

Fioletowe poddasze pisze...

Piękny prezent :) Tag jest rewelacyjny!

Peninia pisze...

Prześliczne prezenty otrzymałaś:)Buziaki!

Berberis pisze...

świetny prezent.... i lustro i tag niesamowity.... SUPER!!!

skrzatka pisze...

Szczególnie ucieszyły mnie te dwa zaczepne pytania:
"Tym razem nie obudziłaś się radosna jak skowronek i pełna wigoru?"
oraz "Mnie to trochę śmieszy, a was?"
Bardzo, bardzo Ci dziękuję za Twój serdeczny wpis czerwony

Pappu pisze...

sliczne lustro :*

Kardamonowa pisze...

To lustro jest fantastyczne! Jestem zachwycona i oczywiście też marzyłam, by takie mieć - więc wyobrażam sobie Twoją radość!

druga szesnaście pisze...

a więc "ile lat ma babka stróża"? ;)

ściskam!

a na kopercie, drodzy ciekawscy, była Coco Chanel. zawsze z klasą. :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

O tak, miło jest otrzymywać prezenty trafione, albo specjalnie dla Ciebie zrobione.

JaMajka pisze...

Ale zazdroszczę :P

Guriana pisze...

zazdraszczam!!...po prostu zazdraszczam:)))