sobota, 14 sierpnia 2010

Teresa lśniąca

A propos czytania (kreatywnego nieco inaczej, niż to słoikowe:-)), taki urywek za mną chodzi, cała atmosfera "E.E." Olgi Tokarczuk mi się skondensowała w tych dwóch kwestiach:
- Czym się pani zajmuje, droga Tereso?
- Śnię - odpowiadała mu z uśmiechem.
Kiedy zobaczyłam to zdjęcie, od razu wiedziałam, że muszę z nim coś zrobić, że to będzie miało coś wspólnego z powyższym cytatem i że niezbędna będzie litera "L" (której w oryginalnym dialogu nie było)  oraz gimp:-). Tak oto powstał ten digulec:

Niezbyt zaawansowany technicznie (jak na możliwości, jakie stwarza komputerowe skrapowanie), ale bardzo go lubię:-)  Pędzle z deviantart, tło z tego bloga. Tradycyjnie polecam powiększenie obrazka dla lepszego oglądu i życzę... błyskotliwych snów:-)

15 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Zdolna kobieta jesteś, podziwiam Twoją pomysłowość!

Drycha pisze...

lśniących, błyszczących! :D

nimucha pisze...

Świetny klimat stworzyłaś, taki tajemniczy, senny, romantyczny. Zdolna dziewczyna z Ciebie :)

ankan pisze...

Super! Bardzo mi się podoba, też muszę spróbować sił w digi.

Paszczata pisze...

świetne^^

Gosia S. pisze...

Oh, amazing! Cudowny Kochana!

skrzatka pisze...

Niezwykle poetycki wyimek uzyskał w Twoim wykonaniu niezwykle poetycki, oniryczny w nastroju, wyraz plastyczny, gratuluję!
I zazdroszczę, jeszcze nawet nie odważyłam się spróbować digi.

JaMajka pisze...

Bajeczny scrap, ja się nie pokuszę, bo jakoś nie znam się na digi :P Ale Tobie wyszło super, zwłaszcza rozświetlenie Teresy :D

Peninia pisze...

Piękny klimat:)

Madzik pisze...

Literka L - świetnie się wkomponowała w całość ;o))))
Zapraszam do siebie na zabawę ;o)

cynka pisze...

ale tresć piękna...
i obraz!!!

Guriana pisze...

digi ma swoje zalety..daje niektóre możliwości, których w realu nie osiągniesz, dlatego dalej go lubię:))
a Twoja Lśniąca cudna!!:))

Fioletowe poddasze pisze...

Wow! Cudny! To zdjęcie jest rewelacyjne!

Anonimowy pisze...

he..he..Mru, właśnie czytam E.E :)
a kartka pyszna! prawie tak wyobrażałam sobie Teresę, noo...ciut starszą :)

ściskam mocno,
fly

Agata pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem, po prostu cudny digi!