środa, 18 sierpnia 2010

Lepsze widoki

Słoikowe wyzwanie widokowe od piątku chodziło mi po głowie. Z tym, że aktualny widok z mojego okna jest mało imponujący... Nic straconego, zawsze można sobie zrobić coś na osłodę, n'est-ce pas? Na przykład lepszy widok!

Przepraszam za foty, ale dziś pochmurno i wyszły niespecjalnie, jak zwykle nieco lepiej będzie widać na powiększeniu po kliknięciu w zdjęcie.








Nie chciałam niepokoić panów robotników, więc zrobiłam fotencję tylko kawałkowi biblioteki w remoncie, druga, bardziej okazała część jest po lewej. Chyba ktoś (ktos jeszcze prócz mnie) się wczoraj zdenerwował na ryczące na dachu radio, bo dziś już nie katują mnie hitami takimi jak "Daj mi tę noc" albo co gorsze, "Miała matka syna". Wczoraj już nie mogłam zdzierżyć i żeby rozładować stres poszłam robić swoje pierwsze pierogi:-) Dzięki temu Luby był wyjątkowo zadowolony z obiadu ( do tej pory obecność pierogów w naszym domu wiązała się nierozerwalnie z wizytą mamy Lubego, tak mam dobrze, o!:-))



P.s. Kartka miała powędrować również na wyzwanie Lemonade, ale okazało się, ze niezbędne jest użycie papierów lub stempli z tego sklepu, a tych nie posiadam, bo za skromna zakupowiczka ze mnie:-)

18 komentarzy:

Paszczata pisze...

świetna kartka!

Guriana pisze...

świetna kartka!!...czyżby Toskania?:))

BETIK pisze...

Bardzo mi się podoba:)

vairatka pisze...

"Skromna zakupowiczka" potrafi za to cuda z "niczego" zrobić... a to niełatwa sztuka...
Pięknie, pomysłowo, niezmiennie - podziwiam :)

piekielna_owca pisze...

hmm czyli to nie kartka a widokówka ;)

super :)

alexls pisze...

Genialna kartka! Mrouh jestes niesamowita z tymi grami slownymi i zdolnoscia wykorzystania nietypowych materialow! Pozdrawiam:)

kasia_g pisze...

Ale fajna kartelucha! Świetny pomysł.

Berberis pisze...

świetna kartka :)
super pomysł z oknem!!!

nimucha pisze...

Widoki są piękne! Karteczka jest piękna! Masz, Mrouh, pomysły arcyciekawe i niepowtarzalne. Podziwiam, zazdroszczę.
:)

cynka pisze...

świetny pomysł!

cynka pisze...

świetny pomysł!

G-a pisze...

świetny pomysł, świetne wykonanie!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Bardzo dobrze sobie poradziłaś kochana z tematem. Tak się tylko zastanawiam... jak ty wycięłaś to okno? O ramy dokładnie mi chodzi. Równiótko, jak z maszynki, żadnych zadziorów. Piękna, dokładna i wypracowana Ci wyszła ta wyzwaniowa sztuka.

Paula pisze...

fajnie tu u Ciebie :)

pozdrawiam,
Paula

cub@_libre pisze...

A jak ta skromna potrafi pomysłem oczarować!!
Bardzo lubię Twoje "budowlane" prace! Cieszą oko, a do tego jeszcze zaskakują pomysłem!
A panów za realnym oknem nie zazdraszczam...
Pozdrawiam :)
A.

Kardamonowa pisze...

Świetna kartka i doskonałe hasło!

Manualnie.pl pisze...

rewelacyjny pomysł:) Ależ mi się podoba!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

P.S.
Jakby co to nie wiem dlaczego, ale moje posty się nie uaktualniają. Jak chcesz zaglądać do mnie, musisz próbować co jakiś czas na starym zapisie. :) Zapraszam.