poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Się dzieje!

Będzie dzisiaj nieco chaotycznie. Się dzieje. Jutro się okaże, jak bardzo.

Po drugie zmajstrowałam kurs na ten domek:


Kurs dostępny na craft imaginarium- polecam zabawę w inżyniera budowlańca:-)


Jamajka zapytała mnie, co lubię. Ooooo, byłoby więcej niż 10, ale do wszystkiego się nie przyznam, co to to nie!:-) W kolejności przypadkowej lubię:

Koty. Kota. Kotę jedną szczególnie:-) Furiatka zasiedlająca nowiutkie pudełko po nowiutkich moich butkach:-)


Radio. Właściwie tylko jedno.
Herbatę.
Jeść (upieczony w niedzielę murzynek ze śliwkami. Pozdrawiam Tomka przy okazji:-)).

Języki. Obce. Oswajać.
Internet. Nie ma wątpliwości.
Crafty różne.
Wiosnę, pogodę w okolicach 25 stopni.
Czytać.
Spokój.


Lubię też wiele fantastycznych osób, ale to już musiałabym wymieniać i zrobiłoby się bardzo dłuuugo i nudno. Ci, co ich lubię, wiedzą:-)
Nie będę ustrzeliwywać kolejnych osób, mogę?

I to chyba wszystko na dziś. Pozdrawiam:-)

14 komentarzy:

Bea pisze...

Kocham domki!!! TEN - CUDNY!!!!!

coco.nut pisze...

ten domek mi się bardzo podobał, dziękuję za precyzyjne instrukcje!!! może zrobię, choć nie obiecuję, ze szybko ;)

Titania yng Nghymru pisze...

wooohooo! stworzyłaś tutorial do tego cudnego domka! dziękuję! dziękuję! dziękuję! i dziękuję również za powiadomienie mnie mailem :*
skorzystam z niego w najbliższej przyszłosci!
jupi! tralalala, ale sie ciesze :)

malflu pisze...

To nie kurs to mistrzostwo świata...aż z wypiekami na twarzy przeszłam cały...odwagi mi brak by zacząć działać... DZIĘKUJĘ

Mollik pisze...

woww!!!! domek jest cudowny! i jeszcze kursik do niego jest! super :) ostatnio domki darzę miłością wielką :)

JaMajka pisze...

Dziękuję za odpowiedzi :)
I...gratuluję, chyba już można, co? :)

dziurka pisze...

zapraszam Cię do zabawy w "dziesięć rzeczy" http://dziurka.blogspot.com/2010/08/to-lubie.html

a domek suuuuper!

Karmeleiro pisze...

domek super, chyba sie skuszę!

Madzik pisze...

Fajny ten domek, a co mozna z nim zrobić? Buziaki

nimucha pisze...

Miałam podejrzenie, że ten domek to nie prosta sprawa. No i się nie myliłam. Tym bardziej Cię podziwiam za postawienie tej budowli. Imponująca, ale wymagająca anielskiej cierpliwości.

Dorota pisze...

Fantastyczny domek! Kurs bardzo czytelny choć nie wiem czy się skuszę, bo wymaga nieco "zabawy" ;)
Pozdrawiam ciepło! :)

Mrouh pisze...

test komentarzy, proszę nie zwracać uwagi:-)

pyt.ka pisze...

kurs robi wrażenie! nie wiem czy bym podołała. w Twoim wykonaniu domki są cudne. :)))

cynka pisze...

o ten murzynek....mmmm
dasz przepis?

a domek mistrzostwo swiata:)!