czwartek, 26 sierpnia 2010

O ważeniu i liczeniu

Obiecuję, że to ostatnie atc w tym tygodniu:-)

To zrobiłam na wyzwanie Scrapujących Polek, w tym tygodniu temat brzmiał słowa i litery, dodatkowo obowiązuje mapka.



A to zrobiłam, bo miałam za dużo pomysłów, żeby wyczerpać temat:-) No dobra, pomysłów było jeszcze więcej, ale pokazywać nie będę. Nie wszystko na raz:-)




Żyłka to nie był najlepszy pomysł, lepsza byłaby grubsza nitka, ale już zrobione- co się namęczyłam z wiązaniem tej żyłki to moje:-)

Pozdrawiam:-)

33 komentarze:

asica.p pisze...

o rany!!!to z liczydlem-niesamowite!!

BETIK pisze...

Świetne są!! I bardzo pomysłowe!!

Noomiy pisze...

Super pomysły! :)

Gosia pisze...

Nie obiecuj, do końca tygodnia jeszcze daleko :D
Świetna gra cyferkowo-literowa na liczydle. Tekst czytelny a tu masz: połowa liter to cyfry!

vairatka pisze...

Genialne oba!!! Liczydło - wymiata :)

milqin pisze...

druga jest niesamowita!

MEa pisze...

Fantastyczne :) i pomyśleć, że dopiero się zastrzegałaś, że to nie Twoja forma :) i pierwsze próby

kasia | szkieuka pisze...

ale Ci sypnelo pomyslami :) a oba swietne. Z wiazaniem zylki pewnie rzeczywiscie jest trudno, ale za to moze koraliki lepiej jezdza po takim sztywniejszym? I ten font cyferkowy jest kapitalny!

Drycha pisze...

gra cyfrowo-słowna bardzo mi się podoba :)

Guriana pisze...

pierwszy...jak dla mnie...jako, żem waga:))
a drugi jest po prostu odlotowy!!!!:)))

Kardamonowa pisze...

Fantastyczne kartki! "Waż słowa" podoba mi się szczególnie, bo w czasie roku szkolnego wypowiadam tę kwestię wielokrotnie... ;))))))

Karmeleiro pisze...

oba są trafem w dziesiątkę!!

skrzatka pisze...

Moja pierwsza myśl na ten temat to były "Paroles, paroles" Dalidy i Delona, i proszę bardzo, u Ciebie też. Świetnie Ci z małą formą :)

Rydia pisze...

Liczydło mnie powaliło i totalnie zauroczyło ! Genialne !!

JaMajka pisze...

Fontanno pomysłów...
Mekko spragnionych natchnienia...
Liczydło mnie rozwaliło, siedzę i się gapię :) Super literki cyferkowe!!! Widzę, że wymiatasz i skrzydła twórczości i weny niosą Cię wysoko, wysoko... :)

Martyna pisze...

Rany ta karta z liczydłami jest FANTASTYCZNA!!!

agajaw pisze...

licze się licze ,powiem ci szczeże że
nan dość tego liczenia

Madzik pisze...

Witaj. Ty jestes niesamowita. Zawsze robisz coś z niczego. Super ci to wychodzi w dodatku ;o))
Podziwiam.

pyt.ka pisze...

zachwycające! a ten z liczydłami-ah i oh. :))))

alexls pisze...

FENOMENALNE! Ja - waga;) - Ci to mowie!

ja.majka.i.ja pisze...

Łał!!!
Normalnie mnie Twoje prace oszałamiają! Skąd bierzesz takie pomysły?

Moniś-ka pisze...

Fantastyczny pomysł z liczydłem, zdolna i pomysłowa z Ciebie kobieta:) Pozdrawiam:)

kasia_g pisze...

Kurdesz! Świetne! Będę powtarzać za tłumem - LICZYDŁO! Bardzo inteligentne.

Magda pisze...

Wzruszyłam się twoim przemiłym komentarzem. Dziękuję:)
Miło kiedy nas ktos docenia, bo wtedy pojawia sie usmiech, z którym każdemu do twarzy :)
Do kubełka wazeliny dołoże jeszcze łyzkę swojej ;), ale nie bedzie wcale przesadą ani kłamstwem, że twoje prace są natchnione i niebanalne :))

Anonimowy pisze...

Kochana...zaskakujesz. Jestem pełna podziwu, zwłaszcza dla Twojej cierpliwości:) koleżanka, której blok widzisz przez okno;))

Berberis pisze...

fantastyczne ATC-iaki!!!
świetnie bawisz się słowem i bardzo umiejętnie je przekazujesz w swoich pracach - bardzo to lubię :) :) :)

nimucha pisze...

Umknęłaś mi, Mrouh, z tym wpisem. A wpis świetny! Oba ATC genialne, bystre, wymowne.

Titania yng Nghymru pisze...

świetnie tworzysz! klimatycznie, trafnie i artystycznie! uwielbiam zabawy słowem dlatego te atciaczki bardzo przypadły mi do gustu. podoba mi sie rowniez wkomponowanie koralików. bardzo oryginalne rozwiązanie :)

poczwarka pisze...

Świetne! Znam kilka osób, którym zdałoby się wysłać tę pierwszą;-) Pozdrawiam

JaMajka pisze...

Aga, zapraszam do siebie do zabawy w 10 rzeczy, które lubisz :)

elwira-k pisze...

Bardzo pomysłowe prace! Liczydło suuperr!!!!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Hm... Literowo-cyfrowy zawrót głowy. Bardzo fajna kompozycja i trafione zestawienie. Swietne przesłanie.

Sabbath pisze...

Druga kartka jest fenomenalna! Genialny pomysł plus konsekwentne, nietuzinkowe ubranie go w... Kartkę. Świetna, naprawdę.