środa, 11 sierpnia 2010

Muchy2, a właściwie jeszcze 3, w tym 1 do wzięcia:-)

Muszych kartek ciąg dalszy.



Tu się kawałek Furiatki zachowało na zdjęciu, bo uwielbia układać się na scrapowych papierach, zostawiłam na moment ilsowy arkusz na parapecie, wracam, a ten już zaludniony przez kota... A może to dlatego, że Furia jest wielką miłośniczką much?...







Więcej nie będzie, więc jesli ktoś chciałby mieć taką anty-muszę przypominajkę, proszę o wpisanie się pod tym postem do końca piątku, podając, z którym tekstem chce się karteluchę otrzymać (w grę wchodzi równiez ta z wczorajszego postu). Jeśli będzie wśród kogo, w sobotę zrobimy losowanie i wyślę do jednej osoby kartę-muszkę, która jej najbardziej odpowiada:-) Warunki- tylko komentarz, nie trzeba nic więcej, ani info, ani bloga, ani nic- tak po prostu:-)

Zajrzyjcie jeszcze do skrzatki, która świetnie słowem zagrała na bazie wczorajszej kartemuszki:-)


Zapomniałam znowu, że papier ze scrap.com.pl:-)

33 komentarze:

vairatka pisze...

Rozwaliłaś mnie tymi muchami, seria jest świetna!!! I tak bym Ci to napisała, bo te Twoje zabawy słowem wprost uwielbiam, ale skoro jesteś chętna do podzielenia się swymi dziełami, to mi najbardziej podoba się ta ze zdjęcia z Furiatką ;)

agajaw pisze...

chciałabym

BETIK pisze...

Wszystkie świetne!! Każda do zgarnięcia więc może być którakolwiek:)Super seria!

alexls pisze...

"Nic nie musze"! To moj faworyt:) Chetnie bym ja przygarnela!

timboctou pisze...

"zapomnij muszę, pamiętaj chcę" to moje motto w pracy :) chciałabym, aby ta mucha przyleciała do mnie :)

świetna seria!

Anonimowy pisze...

Jak zawsze rewelacja,Siostro! Ja nie musze ale chce ;) taką katkę:)) Buziaczki!

nimucha pisze...

Mrouh, ta wczorajsza to cała ja:)I bym chciała:)
A dzisiejsze też są super, ale te hasło z wczorajszej mogłoby być moją wizytówką.

asica.p pisze...

ja nic nie musze!!!o ta dla mnie:)

cynka pisze...

muszę mieć!!!

MEa pisze...

Zaglądam do Ciebie od niedawna i to chyba był błąd, bo gra słowem i zestawienia z obrazem u Ciebie wspaniałe :)

Tylko proszę nie myśleć, że się podlizuję. Musza seria mnie zachwyciła mimo, że mucha to tkie niewdzięczne stworzenie.

Kartkę "nie muszę" powinnam sobie przed oczami powiesić na stałe. Nie dziwię się, że Furia szczególnie ją sobie upodobała.

ankan pisze...

Zdecydowanie "nie lubię być zmuszana" ;)

pijana_wiatrem pisze...

ojj przepiękne są :)

Mnie najbardziej podoba się ta nic nie muszę xDD

JaMajka pisze...

Zapisuję się, wszystko jedno która kartka, wszystkie są bombowe :)

Justt pisze...

Nic nie muszę wymiata :D Mogłaby się znaleźć u mnie ;)

pest pisze...

Masz świetne pomysły na kartki =] Wiesz... żeby z muchą [kręcenie głową]?
Wszystkie "muszowe" mi się podobają =]

druga szesnaście pisze...

oczywiście, że i ja się ustawię!
"nie lubię być zmuszana" pasuje jak ulał.
i też ciągle się dziwuję, że z tak nieprzytulnego zwierzątka zrobiłaś taki magnes dla nas tu zaglądających. :)

Pappu pisze...

ohhh jakie swietne ty to masz glowe :*
hmm do mnie to najlepiej pasuje ta wczesniejsza :)
"nie zmuszaj mnie" :* jest cudna tak jak pozostale ale ta najblizsza srceu memu ;)

Anonimowy pisze...

Mru! rany julek, jestem trafiona w serce kartką "Nie lubię być zmuszana" :)

zgódź się proszę, zgódź, abym mogła to sobie wpisać w sygnaturkę forumową :)

pozdrawiam serdecznie!

f.l.y

klaudyna pisze...

a ja bym chciała nic nie musi(sz)eć! ;)

Paszczata pisze...

świetne kartki^^

Guriana pisze...

cuuudne rozdawnictwo....
chciałabym motto:
"zapomnij muszę, pamiętaj chcę":)))

Martyna pisze...

cudowna jest ta seria!

Nic nie muszę - mój faworyt :))

Linaewen pisze...

Ach, Twoje kartki z grami słownymi to coś co tygryski lubią najbardziej!
A ostatnia kartka jest najfajniejsza z całej serii :)

Berberis pisze...

świetne karteczki!!!!
Nic nie muszę urzekła mnie baaaardzo :) :) :)

Anonimowy pisze...

"nie lubię być zmuszana", ale to przymus wewnętrzny ;) aby zostawić swój wpis i czekać na losowanie. uczę się ciągle zapominać "muszę", a pamiętać "chcę" - trafia. ex aequo.

z pozdrowieniami
ups ;)

Dana Solmilar pisze...

Świetne kartki i teksty!
Pozdrawiam niewymuszenie:)

"niekiedy" pisze...

wszystkie są świetne. bardzo fajna gra słów i kolorów. ale "nie lubię być zmuszana", to i mój faworyt. chcę :). pozdrowienia ślę, e. :)

Monia pisze...

Świetne teksty!
Gdybyś przypadkiem wylosowała mnie - to z przyjemnością przygarnęłabym tę drugą ;)

barbaratoja pisze...

Zapomnij muszę, pamiętaj chcę... to dla mnie;-)))

piekielna_owca pisze...

chiałabym i ja :D
a co przyznam sie :D

nie cierpię gdy MUSZĘ wybiera wręcz nie lubie by ZMUSZANA do wyboru ale skoro MUSZĘ wybrac to bym powiedziała że nic nie MUSZĘ

ja.majka.i.ja pisze...

Ostatnia karteczka spowodowała, że się zamyśliłam... "Zapomnij muszę, pamiętaj chcę"
Mój obecny mąż nauczył mnie jaką moc ma słowo "chcę", ale nie takie chcę jak u dzieci (mamo, chcę lizaka), ale takie dorosłe chcę... Ach te wspomnienia...
Odkąd go poznałam, jestem naprawdę szczęśliwą kobietą :)

Anonimowy pisze...

Mucha nie siada, na żadną z nich :)
to i ja w kolejkę.
pozdrawiam,
.matka.

molla pisze...

seria z muchą jest genialna!!!