piątek, 30 lipca 2010

przestań się czaić!

Po tej kartce zostało mi kilka alternatywnych wersji wydrukowanych napisów, które przywiozłam ze sobą i w ramach używania ścinków i resztek wysklejałam znów zaproszenie na herbatkę. I podoba mi się:-)









A ten tag też powstał, żeby wykorzystać wydrukowanego w grudniu motyla:



Edit: przypomniało mi się, że w Twórczym pokoju jest wyzwanie motylowe- tag wstrzelił się w czas idealnie, zatem zgłaszam:-)


Dzięki wspólnemu zamówieniu w scrap.com.pl Jamajce (dziękuję!) mam na występach gościnnych swoje ulubione tło do zdjęć, czyli papier Pink Paislee Enchanting Adorable:-) Nie mam za to ze sobą swojego canona, co widać na załączonych obrazkach- jeden to znowu skan (zrobiony, zanim tusz wysechł, więc kartka ma nieco bardziej żółtawy odcień niż w rzeczywistości) a reszta zrobiona pożyczonym aparacikiem -tu podziękowania dla siostry (ale na fotce wyszło za to jakoś bardzo szaro- nie umiem sie dogadać z lumixem):-)

20 komentarzy:

Sara pisze...

Que hermosura!!!

Karmeleiro pisze...

uwielbiam herbatę i do tego dostać takie zaproszenie - marzenie!

nimucha pisze...

:)I śliczne, i z tym czymś Twoim :)

mikilukasza pisze...

Zaproszenie czajowe :-)!!!
Sama chętnie bym z takiego skorzystała. Jest świetne!
Matylasowa zawieszka, też niczego sobie! Pomyśleć, że chowałaś takiego ślicznego motyla aż od grudnia...
-Dobrze, że już wyfrunął!

Pozdrawiam!

JaMajka pisze...

Nie za ma co, nie za ma co :D
Kartka czajnikowa boska :) Uwielbiam te czajniki, filiżaneczki :D

cynka pisze...

no grzech odmówić :)))

Paszczata pisze...

świetne^^

Gosia S. pisze...

Świetne!Podobają mi się baaardzo!!!

Guriana pisze...

czuję się prawie zaproszona..:)))

kasia | szkieuka pisze...

Jak ja lubie takie gry slow! Tylko zaluje, ze do mojej glowki nie chca wpadac, ale to nic, i tak sobie popodziwiam. Piekne rzeczy wymodzilas na tej "emigracji", nie majac dostepu do calosci warsztatu. Mniam. Herbaciany temat jest niezwykle smakowity.

Berberis pisze...

świetne!!!!!
bardzo mi się podoba to zaproszenie i ten tag z motylkiem też uroczy :) :)

lin_ka1 pisze...

zaproszenie przednie. Teraz pozostaje Ci zakupić kilka gatunków herbaty , zaparzyć ją i czekać na gości. Ja się ustawiam w kolejce :)

Dora pisze...

haha, boskie hasło:)

druga szesnaście pisze...

no i dziewczyny mi zużyły wszystkie komplementa...
to ja będę sobie stać cichutko i tylko klaskać. o.

kasia_g pisze...

Zaproszenia na herbatkę - bardzo smaczne.
Ja właśnie do takowych mam zamiar się zabrać. Bo na kawę, ciacho, obiad to już zapraszałam.

Krasnalka pisze...

świetne!! :o)

Michelle pisze...

No, na taką herbatkę dałabym się zaprosić :)

Moniś-ka pisze...

Świetne zaproszenie, tekst boski:) A tag z motylem prześliczny:)pozdrawiam serdecznie, Moniś-ka.

cub@_libre pisze...

Tag z motylem piękny kolorystycznie!! Lubię takie połączenia :).
Zaproszenie na herbatę bardzo pomysłowe! I kuszące ;).

Titania yng Nghymru pisze...

wspaniała jest ta kartka z imbryczkiem, ma swoja dusze i klimat a klimaty herbaciane są mi bardzo bliskie :) swietnie połączyłaś kolorki